{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Mange sadler et sted? {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan anbefale et sted i østjylland, hvor man kan prøve at sidde i en masse forskellige sadler og låne et par stykker med hjem mod depositum? Gerne med mærker som Passier (forskellige modeller), prestige og Albion... Og gerne med brugte sadler, men ikke et must...

Vil blive meget glad hvis i kunne anbefale nogle:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mange sadler et sted?
  • #1   1. apr 2011 Engang kunne man i Farmland, ved ikke om man stadig kan. Dog tror jeg ikke de har Passier, dengang prøvede vi KenTaur modeller.
    Du kan også få en sadelmager ud, så betaler du ikke depositum for sadlerne, men for at han/hun kommer ud. Bl.a. Ingdams har en masse fx Passiersadler, de kører i Jylland hver 2. uge, dem kunne du få ud. Så får du lov at prøve forskellige sadler (ved ikke om det er uforpligtende at prøve deres sadler, ring og hør dem ad).
    Men de har bl.a. Passier og Prestige.
    Du kan også prøve sadler ved Kronborg rideudstyr, der prøvede jeg en Passier og en Windsor.


  • #2   1. apr 2011 Tak for det... Er nødt til at købe brugt så vil gerne lige prøve et par stykker inden sadelmageren kommer ud, men tænker at jeg vil prøve at give Kronborg et kald i morgen:)

  • #3   1. apr 2011 Okay, synes jeg du skal gøre smiley Hun er meget flink, vi kunne spare lidt ved at transportere hesten til Skåde rideklub, hvor hun holdt til (for 1½ år siden, ved ikke om hun stadig er derude).
    Men ellers, er der så ikke nogle på opstaldningsstedet, som du kan låne nogle sadler af, og prøve lidt forskelligt?


  • #4   1. apr 2011 Jo det kunne også være en idé;) Tak! Kommer fra Randers så har ikke så langt til hende Kronborg:)

Kommentér på:
Mange sadler et sted?

Annonce