{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Langå/Hadsten rideklub/ ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

det er ikke lige nu, men er ved at se, hvor jeg skal flytte hestene hen, når jeg engang skal det.
Det skal helst være max 20 km fra Hadsten/Hammel, dvs. Sabro, Trige, Ulstrup etc. Gerne en større stald med ridehal.

Hvis jeg kunne bestemme, ville jeg ønske mig:

Slankefold om sommeren. Foldtid vinter: Alle de lyse timer. Gerne en stor boks, men det andet er vigtigere.

Er der nogle af de to steder, I varmt kan anbefale, eller andre steder, som er tilsvarende?

Har også set på THOR, men der er vist ikke så meget foldtid??

Hiri er det vist også kun formiddag eller eftermiddag med fold.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langå/Hadsten rideklub/ ?
  • #1   4. apr 2011 Langå har gode store bokse til hestene. Hvis du vil have din hest på græs fold, kan du leje sådan en for 500 kr. tror jeg nok det er. Og ellers er der 4-5 jordfolde. (;

• #2   4. apr 2011 HORC (Hadsten Rideklub) er et fint sted, rider selv derude. Dog, i hverdagene er der elevundervisning i lang tid hvor halvdelen er hallen er taget, så der er begrænset plads.
    har hørt at Borregaard skulle være rigtig godt! :o)

• #3   5. apr 2011 Hejsa,

tak for jeres svar!

Jeg har skrevet til ham fra Langå, men havde lidt svært ved at forstå de detaljer, han skrev om. Jeg burde vist ud at se det, så jeg ved, hvad han snakker om. smiley

HORC var jeg forbi at kigge, og foldene er lækre, men selvfodrings-stalden er ikke så lys/pæn? Nu siger de godt nok, den skal renoveres lidt.

Har I flere forslag til gode stalde, så sig endelig til. Og gerne skriv en PB. smiley

• #4   5. apr 2011 Langå er et fint nok sted, jeg har i hvert fald været glad for at være derude. Men det er en sløv klub, og der er ikke rigtig styr på noget. (: Og der er ikke mulighed for særlig god undervisning.

• #5   8. apr 2011 Mange tak for sidste info. smiley Det var også det, jeg lidt havde på fornemmelsen.:) Men er det kun klubben, eller også omkring selve opstaldningen?

• #6   21. sep 2011 HIRI har om vinteren morgenfold eller eftermiddags fold. Du har så jeg ved ved også mulighed for heldagsfold om vinteren.
    Jeg tror også at du kan få hesten på jordfold om sommeren, smiley Det har jeg i hvertfald haft mulighed for smiley Udover det er hiri en rigtig godt sted, hvor alle snakker sammen, der er ikke noget som hedder aldersforskel deroppe smiley
    Du kan jo komme forbi og kigge smiley

Kommentér på:
Langå/Hadsten rideklub/ ?

Annonce