{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

hvor meget koster det?:) {{forumTopicSubject}}

nu har jeg virkelig tænkt på at finde ud af hvor meget det CA. koster at have hest om månden?:-) opstaldning ved jeg godt hvad koster der hvor den hest jeg gerne vil have skal stå. men altså mad og sådan noget. vil gerne have hjælp smiley ups. gider altså ikke have nogen trælse kommentare da jeg bare vil vide det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget koster det?:)
  • #1   4. apr 2011 Om vinteren giver jeg ca. 1200,- inklusiv wrap,spåner og noget foder. eks. clu. smed + Dyrlæge
    Om sommeren giver jeg 650 or sommergræs smiley dvs. kun opstaldning


  • #2   4. apr 2011 det er jo alt efter hvor meget hesten skal have og spise.. og hvilken slags.. om den skal have hø eller wrap eller begge dele... med smed, mad, hø samt 1350 kr til opstaldning bruger jeg cirka 3300kr om måneden... det er så uden dyrlægeregninger...

  • #3   4. apr 2011 Okay smiley

  • #4   4. apr 2011 opstaldning koster 1600 kr, og andre udgifter for minimum 1500 kr om mdr. med smed, og foder, tilskud alt efter sæson (sommer-fluesprays) Vinter=roepiller) Dette er uden dyrlæge som er omkring 1500-2000 kr om året (vaccine og tandrasp) og så er der udstyr, og der erkiropraktor=1100 kr(som tjekker hesten 1 gang om året) og så er der alt det man ikke kan forudse... F.eks. dækkener, da min hoppe brugte det, brugte jeg nok omkring 3000 kr på et år på dækkener.... dette er for 1 af mine heste.... sådan rundt set, der er også en masse andre små udgifter som jeg ikke helt har styr på...

  • #5   4. apr 2011 Ditte- sikken en sød måde du siger tingene på,.. har du overvejet at lade være med at læse de tråde du så ikke er interesseret i?

  • #6   4. apr 2011 Jeg har en opstalder og hun betaler for forbrug. ca 1600-1700 i vinterhalvåret, derudover kommer selvf. smed og dyrlæge. samt han får noget special tilskud pga gigt og det betaler hun selv ved siden af. Tænker ca 2000 pr måned!

  • #7   4. apr 2011 vi lægger 4000 kr af til min pony om måneden med alt smiley
    men self. bliver det ikke så dyrt, men det er meget godt at "regne" lidt over fordi så bliver man ikke "overrasket" hvis der pludselig kommer en dyrelæge regning, eller den taber en sko smiley


  • #8   5. apr 2011 jeg betaler (mine forældre betaler xD) 1200 om måneden, inkl. fold, foder, hø + at hun lukker ind og ud hver dag! smiley

Kommentér på:
hvor meget koster det?:)

Annonce