{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

Frostfrit vandtrug. {{forumTopicSubject}}

Hej hestengalleri.dk!
Vi er en gruppe på HTX-Silkeborg, som arbejder med at lavet et frostfrit vandtrug, til brug i vinterperioderne, med henblik på dels: At hesten skal have andgang til vand i vinterperioderne og dels for at undgå, at hestens ejer skal slå hul på isen i tide og utide.
Dette projekt er blevet startet ud fra den opfattelse af, at udestående vandtrug fryser til om vinteren, og at dette reelt er et problem. Vi vil derfor gerne høre om jeres oplevelser med tilfrosne vandtrug og gerne, hvad i gør for at afhjælpe problemet.
Mvh. Peter, Kasper og Kristian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frostfrit vandtrug.
  • #1   7. apr 2011 jeg gør det at jeg har 2 vandtrug, de firkantede sorte... den ene saver jeg bunden ud af, sætter den med bunden opad(som nu er savet væk) på en flamingoplade og fylder op med halm deri sætter jeg den anden. det virker..... der kan være enkelte dage hvor man er nød til at slå hul, men det er sjældent..mener også man kan gøre det samme med de runde baljer..

• #3   7. apr 2011 Vi har haft gjort det at vi havde to runde bajler, den ene lidt størrer end den anden. I den største har vi haft lagt flamingo i bunden også sætter vi den mindere ned i. Derefter lægger vi flamningo rundt i kanten om den lille. Har hjulpet en del, dog når det har været ekstremt koldt er vandet alligevel frosset i toppen.

• #4   7. apr 2011 Har haft en bold i vandtruget, men det frøs ind imellem stadig til. smiley

• #5   7. apr 2011 Samme som team grafik.

Genialt initerativ !

• #6   12. apr 2011 Vi takker for jeres input, det har været en stor hjælp!
    Men vi vil også gerne vide lidt om, hvilken indvirkning problemet har på jeres dagligdag (hvor ofte der skal fjernes is, på hvilke tider af døgnet og lign.), da en af vores påstande lyder på, at problemet kan virke som en stressfaktor i en allerede travl hverdag.

Mvh.
    Peter, Kasper og Kristian.

Kommentér på:
Frostfrit vandtrug.

Annonce