{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestehvisker på Sjælland...
  • #1   14. apr 2011 nu ved jeg ikke lige hvad Charlotte Joy og Natte Nielsen tager , men de er dygtige... www.happyhorse.dk

• #2   14. apr 2011 (link fjernet)

sussanne berg- kan virkelig anbefales. og selvom hun er smådyr er det alle pengene værd... hun er utrolig dygtig..

• #3   14. apr 2011 Hej afroditte jeg bruger selv joel shytt og ja desværre koster han hurtigt 500-600kr da dette er det han lever af. omvendt så mener jeg han er pengene værd. han er virkeligt god til at læse hestene og give dig værktøjer du selv kan arbejde med. han hjælp mig utroligt meget med min gamle hest, og vi nogle stykker nu som har slået os sammen og får ham ud 1-2 gange om måneden. Så det jo ikke nær så dyrt.

Men ja kender desværre ikke nogle som kan løse problemer andre end joel og en der hedder heinz og det ikke billigt. Men det intet jo ved at have hest.
    Man kan lave mange løsninger ved hjælp fra alm. folk men min erfaring siger mig nu, at det er billigere på langt sigt at få prof hjælp ud, og arbejde ud fra det.

Håber du finder den hjælp du søger.
    Venlig hilsen Tina

• #4   15. apr 2011 Jeg vil anbefale Marianne Gotfredesen eller Dorthe Sus Hanses, det er faktisk ikke særlige dyre Marianne koster kun 300 og så kørsel afhængig af hvor til hun skal køre og Dorthe ved jeg ikke hvad hun tager.
    De er begge uddannet og har 2stjerner fra Pat Parelli, De er super super dygtig. Jeg bruger selv Marianne og det har virkelig givet pote:-)
    Du skriver bare deres navn p google s dukker deres hjemmesider op:-)
    Held og lykke.

Kommentér på:
Hestehvisker på Sjælland...

Annonce