Nye støvler {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen.
I skal lige have en lille historie, også håber jeg må nogle tips(:
- i kan springe ned til slutningen hvis i ikke gider læse så meget xD
I går købte jeg nogle helt nye westernstøvler, som jeg allerede elsker:D Så på trods af det lidt triste vejr tog jeg med stolthed ned til min hest i formiddags. Jeg besluttede hurtigt at vi ikke gad træning i dag, så vi gik en tur. Da jeg nåede ned for enden af vejen kunne jeg godt mærke lidt i mine hæle, men altså jeg måtte bide smerten i mig. jeg gik et kvarterstid og Emma var så sød, hun gik rundt som en lille hund og snuste til jorden, jeg gik tilgengæld på tær fordi jeg ikke kunne træde mine hæle ned uden en kæmpe smerte.
Emma har på det sidste været så anspændt når vi har været ude, så det var så dejligt hun var så afslappet i dag, derfor forsatte jeg selvfølgelig med at gå rundt med hende. Det skulle jeg dog aldrig have gjort, der var pludselig langt hjem med fuldstændig smadred fødder, jeg havde gået så meget på tærer at jeg fik krampe i mine lægge og begyndte at få vabler på min lilletå. Jeg gik helt seriøst og overvejde enten af smide skoene, men jeg viste bare jeg aldrig ville få dem på igen, og ellers tude lidt over min egen eledighed. Samtidig var jeg så irriteret over jeg ikke valgte at træne i dag. Da jeg kunne se gården igen var jeg så færdig at jeg overveje at prøve at hoppe op på Emma på trods af at jeg ingen hjelm havde, så dum var jeg dog ikke (skal lige siges jeg havde gjort det hvis det havde været min pinto), men jeg kom overraskende hjem og sidder nu med fødderne i et vandbad og overvejer hvordan jeg skal få mine smarte støvler gået til..
Nå lad mig så høre, nogle der har haft samme problem med nye støvler? og hvad gjorde i for ikke at få vabler?(:
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.191
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
aug 2010
sep 2008
aug 2007
Følger: 57 Følgere: 53 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 1.785
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 941
sep 2008
nov 2008
Følger: 99 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 1.724
Har hørt flere gøre som en nævner - tage dem på og gå i bad og så gå med dem til de er tørre evt. gentage processen. Men vent hellere til dine stakkels fødder er i orden igen
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 941
aug 2010
- jeg må prøve mig lidt frem, det bliver vist en hård påskeferie jeg går i møde xD
aug 2010
Nye støvler