{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.221 visninger | Oprettet:

Mountain Horse støvler {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået bestilt et par Mountain Horse Venice high rider støvler hjem, men vil egentlig gerne vide mere om dem smiley Der er ikke nogle danske forhandlere på nettet, men den skulle svare til den der hedder Firenze, bare med snøre i stedet for... Eller det sagde de i butikken. Det er ikke umiddelbart til at finde nogle der har kommenteret på dem før, så nu prøver jeg at starte en diskussion hér.
Er der nogle der har erfaring med én af disse støvler så kom gerne med en kommentar smiley Ellers bare generelt om Mountain Horse - holdbarhed, om støvlen er god når man kommer til hest osv.
Har valgt netop Venice støvlen pga økonomi. Er studerende så har ikke 4000 kr til en ny støvle, selvom kvaliteten unægteligt ville stige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mountain Horse støvler
  • #2   21. apr 2011 Jeg er rigtig glad for mine Mountain Horse støvler (supreme high rider).. Synes kvaliteten er rigtig god, og har aldrig haft bøvl med lynlåsen (eller andet) smiley

  • #3   21. apr 2011 Har også kun super gode erfaringer med mountain horse sko/støvler. Jeg købte for 9 år siden nogle læder ridesko (dem der går op over anklen) med snørre. De fungere helt super endnu, og de har været brugt til lidt af hvert og i alt slags vejr, og både til ridning og staldarbejde, jeg har ikke været god til at behandle dem, men de holder fint :0)

  • #4   21. apr 2011 mountain horse støvler har gode, behaglige, og holdbare.
    mine de korte moutian horse støvler, har jeg nok haft i mindst 6 år tror jeg, og de er blevet udsat for ALT.
    har kun haft mine de lange muotian horse støvler i lidt over 1 år, og indtil videre er de de eneste langskaftet ridestøvler jeg kan finde ud af at ride i..

    muotian horse har en god solid sål i alle deres støvler syntes jeg, og det er det eneste mærke ridestøvler jeg gider og købe


  • #5   21. apr 2011 Lyder til at det er det helt rigtige valg jeg har truffet smiley Skal nok opdatere når jeg har haft de andre støvler i et stykke tid. Synes der er alt for få forums hvor der bliver "anmeldt" støvler.Men bare bliv ved med at lave indlæg smiley Det kan gavne andre, når de skal ud og købe støvler.
    Supreme high rider støvlen ser også super lækker og elegant ud, men er lidt uden for mit budget desværre smiley


  • #6   20. maj 2011 Så er de ENDELIG kommet! Kan i HØJ grad anbefale dem... De sidder som en drøm og give en helt perfekt støtte til hæl og ankel uden at virke stive og hæmmende smiley Har redet i dem to gange og kan allerede mærke forskel på min benstilling. Skulle have købt dem for længe siden smiley

Kommentér på:
Mountain Horse støvler

Annonce