{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Vækker du hesten? {{forumTopicSubject}}

Jeg kom til at tænke på, nu i forbindelses med alle de heste der tager middagslur..

Vækker du hesten, får den op og stå og ud og ride? Er den energisk eller sover den stadig?

Sidst jeg fandt Maja sådan her:
http://i291.photobucket.com/albums/ll306/MajaLove/Fotografi0063.jpg

Og fik hende op for derefter at smide hackamore på også hoppe op.. Så tog det hende ½ time at gå 2km i skridt imens hun nærmest sov.

Så til en anden gang lader jeg bare dyret ligger og finder en anden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vækker du hesten?
  • #1   25. apr 2011 Jeg lader ham ligge. Heste sover sjældent mere end maks ½ time af gangen om dagen, og så længe kan jeg godt vente smiley Plejer bare at pusle rundt og ordne ting imens, så plejer han selv at stå op efter lidt tid.

• #2   25. apr 2011 Nu ligger Mary aldrig ned, men en stående middagslur forstyrrer jeg ikke smiley Så får hun enten en hel fridag, eller jeg nøjes med at strigle hende - for som du selv siger, ellers er de bare helt væk når man rider ! d:

• #3   25. apr 2011 Har faktisk aldrig rigtig oplevet Figaro sove som sådan.. Eller det er i hvert fald to år siden, jeg direkte har set ham ligge, hvor jeg kunne gå hen og snakke med ham.. Nu står han altid op, eller rejser sig, når han ser mig komme.. smiley .. Så, men ville nok lade ham ligge og sove, hvis jeg fandt ham i samme tilstand som Maja, på det billede smiley

• #4   25. apr 2011 Jeg plejer også bare at lade dem sove :b ... Så ordner jeg stald osv inden jeg henter hesten smiley

Ved ikke hvordan de ville være hvis jeg vækkede dem, da jeg aldrig har gjort det xD Da jeg red på rideskole havde de en hest som altid tog sig en bette morfar og det passede ret godt med når vi kom og ham vækkede vi, da vi jo skulle have undervisning til bestemt tid, men han var som han plejede at være selvom han lige havde sovet smiley

• #5   25. apr 2011 Jeg har en hun kan ikek låse bagbenen og derved altid ligger og sover. MEN hesten er så fornem på den at hun rigtig skal have bennene op under sig og putte sådan. Men det sker MEGET sjældent at jeg finder hende sove.

(link fjernet)

Men jeg elsker da at høre Maja historie Hun er en spøjs ældre dame smiley

• #6   25. apr 2011 Jeg lader bare dyret sove, til hun på et tidspunkt selv står op. Men hun er ofte lidt træt, mens hun bliver ordnet, men så snart vi kommer på banen eller på tur, liver hun op. smiley

• #7   25. apr 2011 Rikke:
    Alle heste ligger ned og sover. Nye undersøgelser viser at en hest ikke går i REM stadiet, hvis de står op. Nogle heste gør det dog ikke ret meget, men de gør det stadig. Kan være din hest kun ligger ned og sover om natten smiley

• #8   25. apr 2011 Jeg finder aldrig min hest liggende på fold, jeg tror hun ligger ned om natten. Hun står heller aldrig rigtigt og sover når jeg kommer, men hun er også¨førehoppe, og skal gerne holde øje.

• #9   25. apr 2011 Jeg har en gang prøvet næsten at komme for sent til min enetime fordi min hoppe lå ned. Hun havde sandelig ikke tænkt sig at stå op. Jeg hentede strigler og sadel, var inde i boksen og give hende en gulerod og give hende grime på men hun blev bare liggende. Men hvis hun ved det er fodertid rejser hun sig med det samme man kommer ind i stalden.

Kommentér på:
Vækker du hesten?

Annonce