sidestik >:-( {{forumTopicSubject}}
ja, efter en laaang pause(4 mdr.) er jeg lige så stille begyndt at ride igen
(grunden til pausen er at jeg brækkede min arm, længere historie) men når jeg så rider i en anden gangart end skridt, får jeg simpelthen sådan sidestik. det er så meget at jeg faktisk næsten ikke kan holde ud at ride. og derfor holder jeg mange pauser, altså jeg hverken traver eller galoperer særlig lang tid af gangen. og dette er lidt et problem for mig. så jeg ville hører om der er noget man kan gøre ved sidestik, eller at jeg bare lige så stille skal vænne mig til at ride igen, eller noget helt andet?
jeg døgede ikke det mindste med sidestik før.
nu har jeg brug for nogle kloge hoveder!
mar 2007
Følger: 163 Følgere: 152 Heste: 5 Svar: 428
okt 2007
Følger: 62 Følgere: 59 Heste: 4 Emner: 6 Svar: 242
okt 2010
Følger: 51 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 68 Svar: 422
maj 2007
Følger: 74 Følgere: 87 Heste: 10 Emner: 148 Svar: 1.979
derud over så plejer et gammelt trik at være at svinge lidt med armen i den side hvor man har sidestik i.. ved ikk om jeg synes det hjælper specielt, men det blev man altid foreslået da man var lille og fik sidestik..
det skyldes nok mest at du er kommet ud af form, 4 måneder er lang tid når det kommer til træning osv..
Det skal nok forsvinde når du kommer lidt i form igen, men indtil da så er det nok at tage så meget du synes du kan, ved selv hvor ondt det kan gøre hvis man ignorerer sidestik, så tror bare det er en kort pause og så få det væk og så igang igen.. ligesom når man løbetræner
sidestik >:-(