{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

sidestik >:-( {{forumTopicSubject}}

ja, efter en laaang pause(4 mdr.) er jeg lige så stille begyndt at ride igen smiley (grunden til pausen er at jeg brækkede min arm, længere historie) men når jeg så rider i en anden gangart end skridt, får jeg simpelthen sådan sidestik. det er så meget at jeg faktisk næsten ikke kan holde ud at ride. og derfor holder jeg mange pauser, altså jeg hverken traver eller galoperer særlig lang tid af gangen. og dette er lidt et problem for mig. så jeg ville hører om der er noget man kan gøre ved sidestik, eller at jeg bare lige så stille skal vænne mig til at ride igen, eller noget helt andet? smiley
jeg døgede ikke det mindste med sidestik før.
nu har jeg brug for nogle kloge hoveder! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sidestik >:-(
  • #2   27. apr 2011 Bid smerten i dig og rid det væk!(-;

• #4   27. apr 2011 Det kan også være at du glemmer at trække vejret ordentligt, dette kan man også få sidestik af smiley

• #5   27. apr 2011 da jeg startede til ridning fik jeg meget sidestik, men undgå at spise inden du ridder og måske har det noget med vejrtrækningen at gøre;)

• #6   27. apr 2011 det kan skyldes så mange ting.. prøv at fokusere meget på din vejrtrækning når du rider og tag dybe og rolige indåndinger så meget som det nu er muligt..
    derud over så plejer et gammelt trik at være at svinge lidt med armen i den side hvor man har sidestik i.. ved ikk om jeg synes det hjælper specielt, men det blev man altid foreslået da man var lille og fik sidestik..

det skyldes nok mest at du er kommet ud af form, 4 måneder er lang tid når det kommer til træning osv..
    Det skal nok forsvinde når du kommer lidt i form igen, men indtil da så er det nok at tage så meget du synes du kan, ved selv hvor ondt det kan gøre hvis man ignorerer sidestik, så tror bare det er en kort pause og så få det væk og så igang igen.. ligesom når man løbetræner smiley

Kommentér på:
sidestik >:-(

Annonce