{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en dækken debat...
  • #1   29. jul 2004 så er det godt man ikke er nudist... smiley

• #2   29. jul 2004 Behøver vi at tage det oplæg op igen.. ?

Nå,em njeg lægger dækken på Tonka, når han begynder at ryste om natten.. Ja, han er meget kuldskær..

• #3   29. jul 2004 nå nå vidste ikke det havde været oppe, sorry...

• #4   29. jul 2004 men ville mene at det er for sent hvis den ryster af kulde...

• #5   29. jul 2004 Heste har faktisk ikke noget imod kulde... Kun regn og blæst... Tager det først på Golden når der er kommet sne... For så blir han våd hvis han ruller sig...

Qnuz

• #6   29. jul 2004 Det er også meget sjældent.. Vi plejer at lægge på før, men det var fordi der var nogle der mente at de overhovedet ikke skulle have dækken på, fordi de ikke behøvede det.. Prøv at søg efter det gamle indlæg..

• #7   29. jul 2004 Helt ærligt, så er jeg MEGET imod det der dækken-pjat. hvad skal det til for??? Hesten gider det jo ikke. den har det bedst uden dækken. Heste kan sagtens tåle kulde, det er hvis det regner, sner eller blæser den begynder at fryse. hvis den står i en stald uden træk, selvom den er iskold, fryser hesten ikke. Grise fryser ikke når de er ude i snevejr, så hvorfor skulle heste gøre det?

• #8   29. jul 2004 (link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

dette er linkene, i rækkefølge, så du/I starter bare fra oven.

• #9   29. jul 2004 Enig med Matilde!

• #10   29. jul 2004 HA! jo jeg kan. jeg har set utallige araberheste og alle de der "fine" racer fra de varme lande, og ja. de får også vinterpels. og ja. de har også et fedtlag, som helder dem varme. så det der dækken-pjat burde forbydes.

• #11   29. jul 2004 helder=holder

• #12   29. jul 2004 Man kan ikke ride på en hest med en mega tyk vinterpels om vinteren uden den kommer til at svede...! Når den så står inde på stalden og skal tørre efter den daglige ridetur, tager det alt for lang tid, fordi pelsen er så lang....! Derfor klipper jeg mine heste ligesåsnart de for vinterpels, og så skal da altså have dækken på (det behøver ikke være det store, tykke vinterdækken lige med det samme, og den nøjes med et fleecetæppe på stalden, det første stykke tid...!)....!

Man skal selvfølgelig klippe og bruge dækken, på en møde så det passer til den måde man bruger hesten på...! Rider man kun et par gange om ugen, er det ikke nødvendigt at klippe, og så er det for det meste heller ikke nødvendigt men dækken...!

Min mening:-)

• #13   29. jul 2004 Hmm ja det er meget forskelligt hvornår mine får dækken på smiley Hvis jeg har en hest som jeg IKKE kan klippe får den dækken på tidligt. Men self IKKE vinterdækken på i aug. sep. Men ellers inden jeg kan sepelsen begynder at vokse. Min ridelærs heste har fx dækken på hele året rundt.

Men ellers får de dækken på når de blir klippede. Min lille hvide Dondey får dog ikke dækken på når jeg klipper ham om sommeren, han blev klippede første gang i går. Men det er kun på halsen. Da det jo er der den sevder først når man rider..

Kommentér på:
en dækken debat...

Annonce