{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet udstyr? :-)
  • #1   1. maj 2011 Hej med dig. smiley

Jeg har selv lavet et par stykker.
    Jeg har altid købt disse ''tomme'' pandebånd: http://wmgalleri.dk/tomme-pandebaand

Og så køber jeg enten rhinsten/glimmer ved siden af...

Rhinsten har jeg tit købt på nettet, du kan bare google, så kommer der nogle sider, som sælger dem. Glimmer ''pulver'' køber man i hobbyforretninger.
    HUSK! at du skal bruge sekundlim, ellers holder det ikke en ski'... smiley
    Det købes også i en hobbyforretning.

Og når du lægger rhinsten på, så brug en pincet, så det bliver præcist.

Ved glimmer, holder du lidt glimmer på et alm. stykke papir, så der lægger en lille ''bunke'' glimmer. Så lægger du et lag lim på pandebåndet først, der hvor du vil tilfører glimmer, (husk at det er sekundlim, så man skal ikke fumle for længe)... Derefter ''dypper'' du pandebåndet i glimmeret, og det vil nu hænge fast i limen smiley Jeg plejer at tage 5 cm. af pandebåndet af gangen, hvor jeg tilfører glimmeret, og så 5 cm. mere osv osv. Tilsidst har du et fint pandebånd med glimmer...
    Efter det er tørt, går du UDENFOR, og lige puster eller fnuldrer resterne af glimmeret af. Herefter tilføres et lag klart neglelak ovenpå pandebåndet, så det til dels bliver flot glat men også hvis der skulle sidde nogle glimmer rester tilbage, så der ikke ligger glimmer overalt smiley

Håbede du fattede min fine forklaring.. Haha..

• #2   1. maj 2011 Mange tak på hjælpen, og jeg forstår det godt :D. Hehe smiley

Kommentér på:
Hjemmelavet udstyr? :-)

Annonce