{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

Er så glad idag :D {{forumTopicSubject}}

Så fik vi endelig vores 2 små ponyer idag... smiley
tøserne har os ventet længe på det nu... så kan love for de blev glad da de ligepludslig stod her, for vi have intet sagt til dem smiley

Men har lige et spørgsmål, det er mor og datter, datteren er 4 år, men er overhoved ikke vendt fra mor, man kan ikke skille dem ad uden de skaber sig, så ville høre hvordan vi træner det bedst muligt...??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er så glad idag :D
  • #1   30. apr 2011 jeg ville nok starte med at sætte dem i hver sin boks nogle timer af gangen, og så der efter langsomt skilde dem mere og mere af i længere tid af gangen indtil de kan gå hver for sig uden at skabe sig

• #2   30. apr 2011 Ja, men de er nemlig os van til at stå i boks sammen, men kan de nemlig ikke her... så der bliver de nød til at lære at stå i hver deres...

Men vi prøvede nemlig at tage moren ind for at strigle hende, for kan love dig for hun trængte til det... og det var de bestemt ikke glade for...

• #3   30. apr 2011 i boks med dem hver for sig, men sørg for at det er sådan at det er de ikk kan springe ind til i hinanden eller ud af boksen

• #4   30. apr 2011 Hvis de står i nogle bokse hvor de kan se hinanden, kan i godt sætte
    dem i hver sin boks i skal bare sikre jer at de ikke kan hoppe ud nogle
    steder. De vil nok skabe sig lidt til at starte med, men når de finder ud af
    det ikke hjælper noget så stopper de.

• #5   30. apr 2011 Jamen hvad så på folden, der går de jo sammen til dagligt, gøre det noget??

Også skal jeg bare stille den ene ind i boksen mens den anden er ude eller hvad??

• #6   30. apr 2011 Hvis i har andre heste i stalden, så prøv på at sætte den ene ind i stalden hos de andre heste og så træk den anden ud på fold. hvor der self. står nogle af de andre heste også;D

• #7   30. apr 2011 Vi har kun de 2... for er nogen vi lige har fået hjem idag... så er ingengang muligt... smiley

• #8   30. apr 2011 okay/:

• #9   30. apr 2011 jeg syntes du skal starte med at vænde dem til at være hver for sig inde i stalden og så lade dem gå sammen om dagen, og når de har vændet sig til det kan du så deles op på folde hvis du har andre de kan gå med

• #10   30. apr 2011 er det meningen de skal gå hver for sig ude på folden eller er det kun inde i stalden de skal være i hver sin boks?

• #11   30. apr 2011 Jamen de skal gå sammen uden på folden... og de går ude hele døgnet, for er de van til fra tidligere ejere, her i sommer halv året... så er jo endelig først til vinter de skal ind og stå om natten... og der skulle de gerne stå hver for sig...

Men mit problem er at man ikke kan skille dem ad... og er meningen at vi skal have tilredet den brune, og den hvide er tilredt, så pigerne skulle gerne kunne ride den... men de kan nemlig ikke undvære hinanden... så vi kan ikke tage dem fra hinanden uden de skaber sig... så ville gerne at de kunne lære at undvære hinanden mens det er...

• #12   30. apr 2011 kender det godt, men det er fordi de føler sig ensomme på folden. Men kan man ikke ride på den eneuden den vil hen til den anden?:-)

• #13   30. apr 2011 Har vi så ikke prøvet endnu... vi har som sagt lige fået dem hjem idag... smiley

Men have Liv inde på staldgangen for at blive striglet, for trængte hun virkelig til... og kan love dig for de skabte sig begge 2... for det kunne de ikke klare...

• #14   30. apr 2011 jeg synes i skal prøve og tage den hvide ind i mens i rider den brune. for
    når den brune hest er i gang med at lave noget glemmer den lidt den
    anden hest. og hvis den hvide så står inde kan de ikke se hinanden og
    den kan heller ikke løbe ud og komme til skade.

• #15   30. apr 2011 Ja er nemlig os en af de ting jeg er mest bange for... at de simpelthen vil løbe gennem hegnet eller sådan noget og komme til skade smiley

• #16   30. apr 2011 ja, forfærdeligt hvis de løber gennem hegnet:O

Kommentér på:
Er så glad idag :D

Annonce