{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Staldbandager {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Min hyp er begyndt at få Galde i benene. han kan ikke stå stille en dag uden af få "store" væske ansamlinger, Selvom han går på fold så meget som muligt.

Jeg overvejer at købe staldbandager, men ved ikke om det skal være back on track eller bare normale. Jeg synes bare at BoT er så dyre.. især når man er på SU smiley

Hvad synes i jeg skal investere i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Staldbandager
  • #1   2. maj 2011 Staldbandager er gode at bruge til det, ingen tvivl om det, men jeg fortrækker helt klart Back On Track stald gamacherne, og de er super nemme at lægge på, og helt klart en investering værd! smiley

• #2   2. maj 2011 jeg synes også du skal købe BOT. Jeg har lige købt 2 mere så den gamle kan få det på alle 4..

Han plejer at få tykke ben af at stå inde, men efter han står med dem nu, så er de så fine som normalt.

Jeg har også lige invisteret i deres netdækken, fordi jeg lånte en til kalibra på vej til stævne, og han var simpelthen så smidig selvom turen i traielren tog 1,5 timer.. !
    det er vildt så meget BOT kan ændre på hestene..

Du kan købe BOT på backontrackshop.se meget billigere end i DK...

Jeg har dog valgt at købe mit ved BOT-shop.dk fordi jeg ikke havde VISA till at betale med på den svenske hjemmeside

• #3   2. maj 2011 Jeg bruger også BoT bandageunderlag under ridning med godt resultat. Jeg vil lige kigge på de hjemme sider og se hvad de koster der smiley

Kommentér på:
Staldbandager

Annonce