{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Hvilken hest ville passe til mig? {{forumTopicSubject}}

Hej, da jeg sikkert skal ud og kigge på hest efter sommerferien ville jeg høre jer hg'er efter hvilken type hest i synes ville passe bedst (';

Jeg er en 14 årig pige - blir 15 d. 26 december og er imellem 169 og 175 høj.
Jeg kan mit dressur, og min ridelærer ville helst se mig være dressurrytter,da hun tror at jeg ville kunne komme langt med det, men jeg er også en talentfuuld springrytter som elsker udfodring.
Det skal helst være en høj hest da jeg har lange ben.
Jeg elsker koldblodsheste, men da det ikke er alle koldblods heste der er egnet til spring, har jeg valgt ikke at gå ud fra det..

Jeg leder IKKE efter en hest jeg kan købe nu, jeg er kun interraseret i at kigge ind til videre.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge et 85” TV op i stuen. Gasbeton mur beklædt med gipsplade. 400 kr.
  • Opsætning af reol, hylder, stor billedramme og TV 1.800 kr.
  • Rengøring 1.500 kr.
  • Fjernelse hvepsebo 500 kr.
  • Oprydning og rengøring i havestuen 2.000 kr.
  • 12 volts LED lys i have 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken hest ville passe til mig?
  • #1   5. maj 2011 hvis jeg var dig, så ville jeg finde en varmblodshest på en 7-10 år, som har været ude at kigge lidt og som har sin grundridning i orden, så du ikke først skal til at grunduddanne den, men kan komme i gang med det samme, uden alt for mange nedture, men derimod en god oplevelse ved at have egen hest..

En der måske går lidt LB-LA i begge disipliner..

• #2   5. maj 2011 Det er en rigtig god ide, at du allerede nu overvejer hvad for en hest, der passer til dig og dine mål. Men det er svært at svare på for os, der ikke kender dig.
    Din ridelærer er god at have med på råd. Hun kender dig og din ridning, og måske også dine ambitioner. Jeg ville lytte til hende, og måske også tage hende med ud at se på hest, når den tid kommer.

• #3   6. maj 2011 Hvis du er til koldblods er der haflingeren, den fåes i lille hestestørrelse og kan fint springe og gå dressur, hvis du vel at mærke vælger den rigtige.

Vores erfaring viser at winterling afkom er gode både i dressur og spring.

Ellers så er der jo varmblod, frederiksborg osv.

• #4   6. maj 2011 Måske ville en oldenborger være noget for dig? smiley de fleste har kanon temperament.. og så finde en der har gået lidt spring og dressur.. ville ikk købe en under 6..

Kommentér på:
Hvilken hest ville passe til mig?

Annonce