{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.482 visninger | Oprettet:

Ryttergården Randers {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen (:

Jeg skal måske have hest igen, og søger et billigt opstaldningsted, og hørte af Ryttergården ved siden af Lykkeshøj kostede omkring 600 kr.

Så ville høre om der var nogen af jer som har/ eller er derude nu som kan fortælle lidt om det (:

På forhånd tak
Pernille (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ryttergården Randers
  • #1   9. maj 2011 Jeg har hørt at der skulle være rodet, ting der ligger og flyder og aldrig bliver gjort færdigt.

-har aldrig selv været der, så kan ikke 100% udtale mig om det smiley

• #4   9. maj 2011 jeg står på lykkeshøj men ved der er mange der står derovre og tror de er ganske tilfredse der er vist en del man skal gøre selv da det jo osse er meget billigt.

• #5   9. maj 2011 Jeg har haft hest der, og jeg var ganske tilfreds. Boksene er små, men de er ude i alle de lyse timer. Jeg kan godt lide, at hestene har mulighed for at kigge ud på staldgangen. Der er rigtig gode og mange folde, hvor hestene ikke står for mange sammen. Der er fin 20 gange 60 udendørs bane.
    Om sommeren står de fleste på døgnfold. Om vinteren er der udluk og morgenfodring med i de 600 kr alle ugens dage.

Man kommer selv med halm, hø og foder, men oftest går man sammen om at købe halm og hø hjem. De folk der er der er rigtig flinke.

• #6   23. aug 2012 Lavt til loftet, MEGET små bokse, mørk og fugtig stald, lille 20x20 hal med meget dyb bund, ridebanen er ok og det eneste gode er foldene.. prisen er 600 for udluk og boks, halm og hø 500 kr, og foder skal du selv sørger for..
    Vil aldrig sætte min hest der ud igen smiley

• #7   20. okt 2012 Min vindendes mor har ryttergården. Og jeg skal der op det er et godt sted! Der er en lille ridehall og en ridebane og nogle spring. De er meget søde deroppe!:-D For jeg vil have at min hest har det godt. Så vis det var et dårligt sted ville jeg ikke have min hest derop. Min mening:-D

• #8   14. feb 2013 Jeg syntes også at det er et super sted og et godt sammenhold der oppe mine to veninders ponyer står der oppe og Alix kommer også derop:)

• #9   18. jun 2014 er der nogen der ved om Ryttergården har en hjemmeside eller en måde man kan kontakt dem på?

Kommentér på:
Ryttergården Randers

Annonce