{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wintec pro springsadel?
  • #1   10. maj 2011 Jeg har fået en ny for ca. en månede siden og jeg elsker den!!!
    Kvalitet? Syntes den er rigtig god kvalitet i forhold til hvor billig den er smiley
    Dårligt? På ingen måde! smiley
    Godt? Men sidder rigtig godt fast i den, slf skal man lige vende sig til den men i løbet af to ture i den er den som om man altid har siddet i den. Den er virkelig lækker og støtter rigtig godt. Jeg er endnu ikke sprunget ud af den i nu :i
    Hvordan sidder man i den? Jeg syntes man sidder pisse godt! Jeg red jagt i den i søndags og fik ikke ondt i røven eller benene. Der er god støtte og man får god hjælp i den smiley
    Cair eller ikke Cair? Cair! Det beskytter din hests ryg mere smiley
    Hvordan ligger den på hesten? Det kan du ikke sige før du har prøvet den på din. Husk at der er mange forskellige bomme. Men på alle mine ligger de rigtig rigtig godt. jeg har kun wintec sadler, har bde kombi og spring og dressur og er mere end tilfreds med dem! De er virkelig lækkere at ride i og gode ved hestens ryg smiley

• #2   10. maj 2011 Jeg kan anbefale den. Den ligger godt på min hest, og jeg sidder godt i den. Det er lækkert at man kan flytte støtterne til ens ben, så den passer perfekt.

• #3   10. maj 2011 Enig med Rebekka! smiley

• #4   10. maj 2011 Ok. Mange tak!:D At man kan flytte støtterne er jo bare endnu et plus!:D

Kommentér på:
Wintec pro springsadel?

Annonce