{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jo-po
  • #1   19. maj 2011 Jeg har ikke bestilt online fra dem men har handlet en del i deres butik smiley Og de er vældig flinke og jeg mener at have hørt at de er gode til sende som de skal osv smiley

• #2   19. maj 2011 Ja og varerne kom lynhurtigt, ingen klager der smiley

• #3   19. maj 2011 det lyder godt tak smiley

• #4   19. maj 2011 Jeg har kun en enkelt klage over dem. Jeg fik et gavekort til dem, og bor langt fra butikken, så ringede til dem flere gange for at høre hvordan jeg skulle gøre, og det var de ikke helt enige om. De sagde jeg skulle sende det til dem og bestille på nettet, men det forklarede jeg gentagene gange at det kunne man ikke, for under betaling på nettet er der ikke noget der hedder " gavekort". Så skulle jeg i stedet sende det til dem og skrive på en seddel hvad jeg skulle bestille, men de kunne ikke regne ud hvad portoen var på, og de ville ikke sende regningen med porto bagefter, så skulle indbetale et beløb på deres konto til porto, så ville de sende resten tilbage.

Det var simpelthen så besværligt og forvirrende at jeg gav op. Har stadig gavekortet, men det er for gammel nu, så der røg lige 150 kr ud af vinduet, rigtig ærgeligt.

Skrev også til dem at deres gavekort system da fungere helt ad h.... til men fik aldrig noget svar.

• #5   19. maj 2011 gavekort gælder i 5 år smiley det er en regel for alle gavekort. Men jeg kunne godt forstille mig den bøvl de rmåtte være da deres internet shop ikke er gearet til det.

I Inspiration kan man heller ikke benytte gavekort via nettet det kan kun bruges i butikken

• #6   19. maj 2011 Bestiller tit derfra og har aldrig haft problemer - bestilte engang en trense som så var for lille og fik nogle meget underlige mails når jeg skrev for og høre hvad jeg skulle gøre... Sendte trensen retur med en seddel med kontonummer + adresse og fik pengene retur, så det var sikkert fint nok :b

Har altid fået tingene hurtigt derinde fra smiley

• #7   20. maj 2011 Har købt en køretrense hos dem sidste år.. Spænder og rosetter var absolut grimme (her pudset)..
    (link fjernet)
    På højre skyklap 2 tydelige ridser..

Da jeg ringede og klagede min nød, var svaret bare: Toooo bad.. Iiihh...

Kommentér på:
jo-po

Annonce