{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Råd til at starte op igen? {{forumTopicSubject}}

Okay, jeg er en pige der har reddet på rideskole i 5-6 år og senere havde en part i lidt under et år. Nu har jeg holdt pause siden november, men vil SÅ gerne starte op igen.
Men jeg er i tvivl om jeg skal starte på rideskole hold eller om jeg skal kaste mig ud i en part igen?
Jeg vil rigtig gerne komme videre og lære noget mere, hvilket jeg før har oplevet er svært på et rideskole hold, men det er måske også lidt dristigt at kaste sig direkte ud i en part, når mit problem før var mangel på tid..
nogen der har stået i en lignende situation eller har et godt råd?
smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Råd til at starte op igen?
  • #1   19. maj 2011 Hvis man har lysten, har man også tiden smiley Jeg ville vælge part.. Der lærer du klart mest.. men ved ikk hvor stor din interesse for heste er...

• #2   19. maj 2011 Syntes du skal springe ud i det, og vælge en part smiley du kan få meget mere ud af det, og måske også en gesjt til at blive ved. Du kunne evt. aftale med hestens ejer at du prøver i en mdr og så ser om hesten og tiden er dig. Det gjorde jeg selv med min nuværende part. Jeg snakkede med ejeren i starten af januar. Og fik lov at passe, hygge og strigle ham resten af mdr, de antal dage jeg ville have om ugen for at finde ud af om det var mig, og ham har jeg stadig smiley

• #3   19. maj 2011 Jeg tror nemlig også selv, at jeg vil få mest ud af en part. Jeg har i lang tid savnet ridning og det, man har med hesten.. Det er så fedt!
    Og så skal man vel bare kaste sig ud i noget undervisning?

• #4   19. maj 2011 Ja smiley du kan jo spørge ejeren om han/hun har tid til at undervise dig et par gange indtil du beslutter dig for at det skal være, så kan du skaffe en fast underviser smiley

• #6   20. maj 2011 det kan jo være en part der står på rideskole - eller bare et sted med andre unge. det er der jo altså ogaså mange private steder.

• #7   20. maj 2011 Part! smiley
    Jeg har selv stået i ikke og føle jeg havde tid til min part i vinters, og bare ikke gad og cykle derud i snevejr, men jeg holdte fast ved det, og det fortyder jeg virkelig ikke, for nu går det pissegodt! smiley

Kommentér på:
Råd til at starte op igen?

Annonce