{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.640 visninger | Oprettet:

Opstaldning i Haderslev? {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer HG'ere! smiley

Jeg står og kunne godt tænke mig at måske få mine 2 fjordheste opstaldet et sted da jeg er godt træt af at jeg altid skal ride selv og kun kan ride når vejret er til det da vi ikke har ridehal.

Så jeg tænkte om der er nogen af jer der kan anbefale et godt sted til en fair pris der ligger udenfor Haderslev, derudaf omkring hvor Louiselund ligger måske?
Ville helst have at det lagde derude omkring da jeg så kunne cykle derud smiley

Jeg har også overvejet Louiselund, men jeg synes bare at det er lige rigeligt dyrt, da det bliver 4000 hver måned for 2 ponyer smiley

Jeg har overvejet Vandlinggård kraftigt. Nogen der kan anbefale det sted eller er det bare totalt dårligt? smiley

//Cecilie Jørgensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldning i Haderslev?
  • #1   24. maj 2011 Ejsbølgaard er et super flot sted smiley
    Mener kun det koster 1000,- i måneden

Fandt lige det her som en engang skrev herinde:

Ejsbølgård ridecenter;

Virkelig flot område samt flot stald med rigtig fine faciliteter! et ridehus på ca 20x40 og ridebane på 20x60 ! Ridebanen bliver drænet snarest, og den bliver lavet i 100% orden, så bliver der sat lys op, så den kan bruges som helårsbane, hvis man ønsker det. bussen går ca. hver time mener jeg 200 m derfra! gode store fine og lyse bokse! hvor man kan vælge mellem halm eller træpiller af rigtig god kvalitet! utrafikeret sti, hele vejen til vesterskoven, dog med krydsning af EN lidt trafikeret vej! gode foldmuligheder. Helt ny rytterstue, køkken, toilet og sadelrum med varme, til om vinteren ;ii Helt nyt og fint vandspiltov, som er åbent, dvs. at hesten ikke føler sig lukket inde i en form for boks eller noget ;i

Virkelig søde og snaksaglige mennesker.

Prisen er:
    Pony: 1000 kr. *
    Hest: 1100 kr. *
    *= brug af alle faciliteter, Halm/Træpiller og Hø! Man skal selv sørge for foder.

evt. kig min video og annonce.
    Et besøg værd!

staldansvarligs nr: Annelie : 60618069

Håber du kunne bruge det smiley

• #2   24. maj 2011 Tak for det smiley
    Har også kigget lidt på det, men det virker som om at det ligger et lidt dumt sted for os, men vil overveje det smiley

• #3   24. maj 2011 Okay, min familie ejede engang stedet.. Jeg har seriøst aldrig set et smukkere sted, med søen der, lige ned til smiley
    (Nu har jeg heller aldrig være på broholm eller Vilhelmsborg eller noget med altså xD)

• #4   24. maj 2011 Har redet på Vandlingaard engang.. .. Du kan skrive PB hvis du vil vide noget om stedet smiley

• #5   24. maj 2011 Jeg underviser på ejsbølgård og har undervist på vandlinggård.
    Ejsbølgård er helt klart min favorit, søde mennesker og rigtig gode forhold! Dog er ridehallen altså IKKE 20x40! Den er mere 20x30! Men stadig et rigtig dejligt sted!
    Kan kun anbefale ejsbølgård

• F W
    F W Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 16 Følgere: 15 Svar: 6
    #6   24. maj 2011 Hej Cecilie!

jeg har et lille privat sted med plads til 7 heste som ligger mellem Louiselund og Vandlinggård. Der er kun ridebane her, men der er rideafstand til de to nævnte ridehuse (og Riisgård ligeledes).
    Det koster 700,- inkl. hø og halm, fodring, ud- og indlukning om vinteren og 350,- for sommergræs. Faciliteterne er uden "poleret mesing" men boksene er stor og lyse, der er meget stor læskur, meget foldtid og hø 3 gange daglig. Vi hygger sammen og hjælper hinanden.
    To af de opstaldede heste flytter, fordi ejeren starter uddannelse i Odense, så det giver jo plads til nye:-)
    Hvis du vil høre mere eller komme på besøg, så skriv/ring gerne: 29 44 76 43
    Kh Frauke

Kommentér på:
Opstaldning i Haderslev?

Annonce