{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Skuffet over smed !! {{forumTopicSubject}}

Jeg ringede for halvanden uge siden til min smed og sagde min hest var halt om de ikke ville komme ud og kigge på den. - Det havde de ikke tid til pt.
- Dyrlægen kom ud samme dag og mistænkte en hovbyld, og sagde min hest skulle bruge en smed.

Næste dag ringede jeg igen til min smed som ikke lige havde tid, på dette tidsounkt var min hest så halt den ikke kunne støtte på benet, og jeg ringede efter dyrlægen som kom ud.
min hest fik smertestillende, blev tjekket for hov´byld af dyrlægen og han mistænkte en hovledningsforvridning. men at hesten skulle blive bedre hurtigt såfremt den fik ringsko på.

- To dage efter ingen ændring, min smed er stadig ikke kommet ud - de har ikke tid og min hest er meget halt. Jeg ringer til dyrlægen som vil give den et par dage mere og foreslår derefter indlæggelse pga revnet hovben, de siger det er vigtigt jeg får fat på min smed.
Denne gang ringer jeg både til smeden privat og på deres kontor og får at vide det er kunstnere, at dfyrlægen ikke kan vide om hesten fejler noget, og at det bare er for at få smed hurtigt.

Dagen efter kontakter jeg min dyrlæge pga halt hest, som foreslår indlæggelse til røntgen og blokader. Min hest bliver herefter indlagt og får taget røngten, dagen efter kontakter jeg min smed at de kan evt sko den på højgård, da der er røntgen billeder af situationen og de kan kontakte min dyrlæge igennem hele forløbet, min smed siger at de ikke kan komme foreløbig.
Efter 3 dages indlæggelse finder dyrlægen en hovbyld meget højt oppe som har været årsag til haltheden, nu har hesten meget øm hov fordi de har skåret så meget og det er kritisk at smeden kommer - jeg kontakter dem og de siger de kan (Efter en del diskussion) kan tilbyde mig smed mandag formiddag (dagen jeg ringede var tirsdag) - nu har jeg kontaktet en anden smed og min hest blev ordnet øjeblikkeligt, men kan det da passe de er så ligeglade ... ???

Håber i tager jer tid til at læse det, og skriver om evt lignende situationer??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skuffet over smed !!
Kommentér på:
Skuffet over smed !!

Annonce