{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Tilridning
Hvis du har spørgsmål vedrørende tilridning, kan du finde masser af gode råd her: tips til tilridning
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår må man begynde at tilride
  • #1   7. jun 2011 som udgangspunkt hedder det når hesten er 3 år....

men mange heste er ikke ordentlig udviklet i den alder... så med mange heste tilrådes det at vente til de er 4...

det aller bedste er at få dyrlægen ud og vurdere om hesten er udviklet nok i sin ryg til at bære rytter

• #2   7. jun 2011 Altså jeg vil sige som 3 års. MEN hvis du kan se at hesten overhovedet ikke er færdig med at vokse, og stadig ser lidt ufærdig ud, så ville jeg vente til den er 4. Det er på hesten primisser, efter min mening. Men alle tænker jo forskelligt smiley

• #3   7. jun 2011 tja jeg arbejder ud fra mit eget hoved smiley .. jeg regner med at folk kender deres hest, så kan man se og mærke på dem om de er klar smiley

smølfen bliver "redet til" i år, han er 3.. det eneste han skal i år er skridte, starte, stoppe og dreje smiley .. så skal der skridtes ture..
    han er ikke klar til mere i år, han er lidt baby i sit hoved endnu..

niller bliver redet til, han er 4, og kræver lidt mere udfordring end smølfen..

• #4   7. jun 2011 min vallak bliver kun gjort ryttervant i år,han er 3 års nu,min hingst er 7 og skal bare igang,men skulle lige have ham fodret op først,har fået ham for en måned siden,og der var han alt for tynd,så giver ham lige tid til at komme sig helt,inden han skal igang for alvor,træner longe med udstyr med ham i øjeblikket

• #6   7. jun 2011 Nu varer det lige et par år inden min plag skal tilrides. Han får ikke nogen på ryggen før han ligner en færdig ridehest. Han fylder 3 i Maj 2013 og Hvis han er klar kommer han i ridning i efteråret 2013 hvis ikke venter vi vinteren over.

• #7   7. jun 2011 når man så har lært den skridt - stop - dreje - bakke - sstart
    og den har været på mange ture.. hvor lang tid skal den så ha voksepause?

Kommentér på:
Hvornår må man begynde at tilride

Annonce