{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.338 visninger | Oprettet:

Hvornår kan man ride? {{forumTopicSubject}}

Hvornår vil du mene man kan tillade sig at sige at man kan ride.

Er det nok bare at kunne blive siddende på hesten i skridt og med al den hjælp man kan få til det med det rette udstyr eller er det når man ride sidde uden noget og styre hesten i alle situationer præcist?

Hvornår vil du sige at en rytter kan ride?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår kan man ride?
  • #1   8. jun 2011 I princippet rider man jo så snart man sidder på en hest der bevæger sig også med al mulig hjælp men jeg ville mene det er når man selv kan styre hesten i alle gangarter smiley noget helt andet er så hvor godt man rider ..

• #4   8. jun 2011 siger jo selv... ej den rytter kan jo ikke ride!
    men mener det når rytteren kan ride i alle gangarter, men det slet ikke ser harmonisk ud... smiley
    det er der jeg siger det..

• #5   8. jun 2011 Jeg mener man kan ride, når man kan ride teknisk og kreativt i sin ridning smiley
    Bruge det anatomiske i ridningen og ved hvordan det skal være for at være korrekt smiley

Selvfølgelig kan man ride når man kan ride i de 3 forskellige gangarter.
    Men ikke noget jeg ville bruge hvis jeg skulle sige, hun kan ride smiley

• #7   8. jun 2011 Så ifølge jer er der en del elever på rideskolerne der ikke kan ride?

Hvilket niveau skal man op på før man kan sige at man så kan ride.

• #8   8. jun 2011 jeg vil sige at man skal kunne styre hesten i alle gangarter.
    men det i siger er jo at, hvis man har nogle problemer med ens hest og den er svær at styre så kan man ikke ride, men ligeså snart det går godt så kan man ride igen?
    skal lige forstå det korrekt..

• #11   8. jun 2011 Hvis man rider bare man gør en indsats i det, så rider de fleste vel. De fleste gør vel en indsats for at navigerer rundt med hesten når de har sat sig op, medmindre de bliver trukket. Og så igen. Jeg har trukket rundt med handicappede, og nogle af dem gør deres indsats for at holde til hest. Særligt i trav.

Kommentér på:
Hvornår kan man ride?

Annonce