1.146 visninger
|
Oprettet:
lynlås i støvler {{forumTopicSubject}}
Jeg skal have lynlås i mine støvler. Hvor kan man få det henne? hvem er god til det.
Jeg bor ved 8300 Odder
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 141 Heste: 4 Emner: 94 Svar: 441
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 128
Begge sidst nævnte steder har jeg afleveret støvler hvor lynlåsen skulle laves, det ene sted fik jeg en støvle med ødelagt lynlås tilbage.. jojo der var da kommet lyslås i, men kan da ikke bruge den når den er i stykker og mangler flere takker.. Det andet sted har de lavet syningen så utrolig grimt at man kan se det på afstand. Og når jeg er meget sart med hvordan det ser ud så SKAL lynlåsen altså være pæn.
I Århus kom jeg op med et par dressurstøvler uden lynlås i, der blev taget mål af begge mine ben på alle tænkelige leder og kanter, bad om indvendig lynlås, med den der ekstra kant så lynlåsen ikke tager fat i bukserne, fik den der trykknap lynlås-dims beskytter og de sidder bare HELT perfekt. Blev blokket hvor der skulle blokkes og taget en smule af hvor de var for brede. Ja har sære lægge.
Men de er så fine og kostede i alt 1000 kr, altså billigere end de 1200 jeg gav for EN grim lynlås et andet sted..
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 1 Svar: 21
Har du nummeret til den skomager i Århus?
Jeg skal bare have en ny lynlås i den ene støvle, så den skal jo lige den anden støvle igen.
Mvh Lone
lynlås i støvler