Frederiksborg Hesteavlsforeningen - Kontingent ?? {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne godt tænke mig at avle lidt på hobbyniveau og er egentlig blevet lidt forelsket i Frederiksborgeren.. Det er ikke en race jeg kender ret meget til, men kunne godt tænke mig at støtte en dansk race og det bliver vist ikke meget mere dansk end en Frederiksborger..
Derfor overvejer jeg at melde mig ind i foreningen som passivt medlem, så jeg kan følge med i hvad de laver og lære mere om racen inden jeg køber en af slagsen.
Regner dog ikke med at købe en lige nu her pga studie.
Men kan ikke finde ud af hvad det koster at være medlem, så tænkte om der er nogen herinde der ved det?
Har kigget på FHF's hjemmeside, men kunne ikke finde det..
Venlig hilsen Line
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 Heste: 8 Emner: 4 Svar: 186
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 165
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 321
Et aktivt medlemsskab i lokal afdelingen Jylland koster 600 kr, passiv er 350 kr (:
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 165
Overvejer nemlig at melde mig ind som passivt medlem, ejer jo ikke nogen frederiksborger, men vil gerne lære mere om racen og syntes det kunne være en fin måde at blive sat ind i tingene inden man anskaffer sig en af slagsen...
Vil jo også gerne vide hvad man skal gå efter, hvis man vil ud og købe en mulig avlshoppe
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 321
Du kan evt se mere om FHF's alvsmål på deres hjemmeside, det giver lidt en ide om hvad de kigger efter / ønsker sig af racen (:
Frederiksborg Hesteavlsforeningen - Kontingent ??