{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Clairvoyance/Healing {{forumTopicSubject}}

Jah. Det har jeg spekuleret på læææænge. Og har lige læst et indlæg, med en der havde "talt" med sin hest, og så boblede det hele op igen, at det kunne være spændende og finde ud af, HVAD sådan en healer/clairvoyant kan gøre for mig og min hest.

Kan man blot "snakke" med hesten, og kende dens tanker? Eller kan man også finde løsninger på problemer som man kunne have? Hvis man nu har et problem i ridningen, som man simpelthen ikke kan løse - kan en "samtale" med hesten så måske bringe en løsning frem?


Man kan sige, at det jo altid er enormt spændende og "tale" med nogle man ikke kan "tale" med i dagligdagen, men hvis man samtidig kan få noget ud af det ville det jo være skønt.

Er der nogen, som har fået noget af vide, som de ikke havde lyst til at høre? Eller er alt godt, guld og grønne skove?

Sidst men ikke mindst, er der nogle anbefalinger til gode/dårlige? Og er fjernhealing lige så effektivt som, hvis de kommer? Eller er det federe og få dem ud i stalden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Clairvoyance/Healing
  • #1   24. jun 2011
    Måske du kunne få svar på nogle spørgsmål ved at læse denne tråd;
    http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2183794/2183619/


  • #2   24. jun 2011 for det første er der ingen mennesker der kan TALE med dyr.. for dyr kan jo ikke tale tilbage smiley
    Hesten er simpelten ikke klog nok til at tale..

    Men !
    Nogle mennesker kan opfange de informationer en hest udsender, og derved sætte ord på dem. Det kan fx. være smerter, ubehag, tidl. ekstrem dårlige oplevelser osv.

    Min mor er clairvoyant, og hun gør det ved at få billeder tilsendt. -på den måde kan hun ikke få nogle ''hints'' fra en ejer der er glad for at fortælle om sin hest + hun får ingen forstyrrelser når hun gør det hjemme smiley

    Men pas på, der er virkelig mange ''clairvoyante'' der snyder, eller overdramatisere de signaler de opfanger/ digter på historierne.. fx: ''din hest siger at den er ked af at have lidt ar på kroppen, den ville gerne ha du så den da den var smuk i pelsen'' -Bullshit smiley

    så kig dig godt for, men det er helt klart super fedt hvis du får fat i en dygtig én, for så kan du få afvide om hesten har ondt nogle steder, eller om der er andet der er værd du skal vide smiley -også nogle gange nogle sjove ting som mærkelige tidl. adfærd osv smiley


  • #3   24. jun 2011 En clairvoyant bruger sine guider/ånder, og er kun så dygtig som sine guider!

    Ja, vi kan godt bruge billeder, og en 6. sans - telepati, men jeg har altid studset over "at tale med dyr".

    Langt hen ad vejen kan du opfatte en hests sindstilstand selv, men er jeg i tvivl, spørger jeg mine guider.


  • #4   24. jun 2011 www.ditteyoung.com

  • #5   24. jun 2011 jeg er ret overbevist om at de fleste af os KAN se ud over vores egen snudetip HVIS vi vil;)


Kommentér på:
Clairvoyance/Healing

Annonce