{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tåler heste grønt, som vi spiser? :)
  • #2   27. jun 2011 langt de fleste heste ved selv hvad de kan tåle og hvad de ikke kan....

de har ikke ret godt af iceberg salat

• #4   27. jun 2011 Min hest elsker nektariner smiley og min gamle elskede bananer..

• #5   27. jun 2011 Som hovedregel spiser heste det de ville kunne forsyne sig med hvis de gik frit i naturen.
    Nu er det jo ikke ret sandsyneligt at de ville falde over en bananpalme, vores elsker dog sin daglige banan der gør underværker for pelsen smiley

Undgå meget syreholdige og gasdannende frugt og grønt. Det der kan give os mavekneb er bestemt ikke godt for dem. F.eks. er tomat meget syreholdig og kål og druer meget gasdannende.

Selvom det kan være fristende med nedfaldsæbler når den tid kommer kan de blive rigtig syge af gærede æbler eller i det hele taget æbler i store mængder

• #6   28. jun 2011 min gamle traver hun elskede hvidkål og blomkål. jeg brugte det til træning som godbidder til hende. sunshine jeg har nu tager gerne agurk og ærter. men tror bestemt din hest selv vælger det den kan lide.

• #7   28. jun 2011 det med at gærede æbler ved jeg ikke. men friske æbler er enormt sundt vi har da nogen gange smidt en spandfuld ind til dem og så har de fået lov at smaske løs i dem og de elsker dem.

i gamle dage gav man æbler til heste fordi de holdte orm væk.

• #8   28. jun 2011 Min eeelsker appelsiner, men har hørt de ikke må få mere end 2-3 stykker om ugen:-) Min gamle heste elskede tørrede abrikoser.

• #9   28. jun 2011 Okay smiley Hvor sjovt, tak !

Kommentér på:
Tåler heste grønt, som vi spiser? :)

Annonce