{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ejerskifte..
  • #1   28. jun 2011 Der gik et par måneder før jeg fik det gjort da jeg ikke havde noget ejer certifikat og der er ikke sket noget smiley Men man kan vidst få en bøde for det.

• #2   28. jun 2011 Og der tænker jeg så - hvad når hesten ikke har papirer? Jeg købte Kavello 16. jan 2010 - og han han ikke har papirer, har jeg ikke lavet ejerskifte.. ? Han er 19, og derfor har han ej heller pas endnu - skal have det senest ved årets udgang..

• #3   28. jun 2011 men det er kun myndighederne der kan dele bøder ud dvs. en fra myndighederne skal opdage det eller man skal blive meldt for at få en bøde, lige som hvis man ikke har hestepas.
    Vil dog anbefale at få det gjort hurtigst muligt så du ikke får nogen problemer smiley

• #4   28. jun 2011 hvis der er spørgsmål skal man kontakte landbrugscenter for heste smiley

• #5   28. jun 2011 eller hvad det nu hedder

• #6   28. jun 2011 Der står ingen steder, hvad konsekvensen er ved, at man ikke får sendt det ind inden en måned. Jeg har heller ikke fået gjort det endnu.

• #7   28. jun 2011 Problemet er nemlig at vi har skulle mange år tilbage med den pony vi har købt, hun er 17 og er ikke blevet ejerskiftet siden hun var 4. Og vi har næsten lige fået oplysningerne, og så skulle vi udfylde en masse papire og divs. og de skulle have haft dem igår.
    men tænker så, nægter de at behandle det hvis man sender det ind for sent ??

• #8   28. jun 2011 Nej send du det bare ind. de vist vant til at papirer i heste verdenen kommer som vinden blæser. der kommet så mange nye krav og love at folk ikke kan følge med. så gør du dit bedste og ring og hør dem ad hvis du er i tvivl.

• #10   28. jun 2011 Der er bare sat den frist, for at det ikke skal blive glemt. Pt er der ingen konsekvens hvis det ikke nås inden fristens udløb - men det kommer måske.
    Heste, der ikke har pas (og dermed ejercertifiakt) er naturligvis ikke under denne ordning, da de ikke jerskiftes ved Videncentret for Landbrug, Heste FØR de har pas. Og det skal ALLE have ved udgangen af dette år. Den person, der får hestepasset udfærdiget er dermed ejer, medmindre andet aftales med ejer naturligvis.
    Så det er en hel videnskab, men skulle gerne blive lettere efterhånden, når alle heste er registrerede med pas og ejercertifkat.
    Så sørg for at passe på alle papirerne smiley

• #11   28. jun 2011 Tror ikk i skal være så nervøse lige pt.. bar få det gjordt inden d. 31december 2011..

Min hoppe Payback har jeg haft gående som min egen siden januar, fik dyrelæge på hende i starten af maj, fik først kontrakt på at hun var min efter dyrelægen havde været der, sendte kontrakt ind sammen med papirerne til hestepas, og et lille brev hvor der stod hvordan det hele hang sammen..

Hun skulle have haft pas senest d. 31december 2010 så var bange for en bøde, men nej ingen bøde smiley
    Så tror bar i skal have det ordnet inden slutningen af året så sker der ikk noget, tror først det er næste år de begynder at dele bøder ud..

• #12   28. jun 2011 Der gik næsten 2 år før jeg fik mit ejerskifte certifikat på min hest smiley ret vildt...
    men nu har jeg fået det og sendt det ind og der er ikke sket noget...
    ring ind til landscenteret og hør dem ad smiley

• #13   28. jun 2011 Vær glad for du fik ejercertifikatet - det er rasende dyrt og død-besværligt at ejerskifte uden det ;(

Kommentér på:
Ejerskifte..

Annonce