{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

forladt og alene på fold! {{forumTopicSubject}}

ja, jeg er lige blevet ringet op af min veninde som har min hoppe på sommergræs, nu jeg er så lige blevet ringet op med en knap så god nyhed.

min hest ville absolut ikke med i lastbilen, for at blive rykket hjem på hendes går (hendes hest er syg, og skal mediceres flere gange dagligt, derfor kommer de hjem at stå da der også i græs nok) de prøvede i lang tid og aftalte til sidst hun skulle bare have til sidst så bliver hun "tvunget" til det.. men til sidst vil hun stadig ikke med, efter en 1 times gang og en oprevet lille finger, opgav de kørte de andre heste afsted og kørte videre på skadestuen..

jeg har så et meget stort problem, hesten skal enten blive stående på sommergræs alene, som jeg er ret utryg ved ellers kan jeg tage hende hjem - problemet er bare der kommer til på til på lørdag får hun kan komme hjem og der er aftalt tilridning per 1 august. hun har svært ved nye steder, så jeg er heller ikke glad for denne beslutningen. hun kan desværre ikke komme i tilridning før august som jeg helst ville..

hvad ville du gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forladt og alene på fold!
Kommentér på:
forladt og alene på fold!

Annonce