{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tidsler
  • #1   5. jul 2011 De fleste heste elsker da en god saftig tidsel og spiser dem gerne, så mig bekendt mangler de ikke noget.

• #2   5. jul 2011 @Findus & Pedersen P: Super! forhørte mig også på Heste-Nettet om tidsler, og fik det samme svar og at det er godt for leveren. Og så hedder tidslerne i øvrigt marietidsler og er dem med de lyserøde blomster smiley

Syntes bare jeg havde hørt noget engang om at de skulle mangle noget.

Mvh Sofie *Nørholm*

• #3   5. jul 2011 At man så forstår hvordan deres ekstremt fintfølende tunger og muler kan klare nærkontakten med de stikkende monstre er mig en gåde. Jeg hader at fjerne dem og synes de stikker igennem alt smiley
    Vores ponydreng elsker også friske hyben og gerne hvis han selv kan få lov at "plukke" frisk fra busken. Der generer kernerne dem jo heller ikke som de gør os, men stadig et mysterie synes jeg

• #4   5. jul 2011 @Findus & Pedersen P: Du har ganske ret. Synes og selv de stikker som jeg ved ikke hvad, men de elsker dem jo åbenbart til trods for det.
    Vidste dog ikke det med hyben. Det må jeg jo lige undersøge, og gå en tur forbi en hybenbusk. Er det så blosten eller frugten de bedste kan lide? smiley

Mvh Soife * Nørholm *

• #5   6. jul 2011 Det er selve frugten de elsker og de er fulde af lækre C-vitaminer. Den bedste kilde til C-vitamin er de små spidse hyben - hunderose mener jeg de kaldes. Dem har vi desværre ikke her i området, så han må nøjes med de almindelige. Der er hybensæson fra omkring august og så et par måneder frem.
    Hvis vi får plukket nok putter jeg et par store poser i fryseren så han kan få han i efteråret også.
    Når vi plukker de friske får han ca. 20 stk om dagen smiley

• #6   6. jul 2011 hehe jeg har en der elsker tidsler også når hun ser sit snit til at æde dem vi har på ridebanen er hun glad. men jeg lader hun tygge færdig så det ikke gør ondt når jeg tager i bidet smiley

• #7   6. jul 2011 @Freestyler !: det er rigtigt de har en større bevidsthed har om det, og ved hvad de mangler - så kan man rigtig se at de er dyr smiley

@Google is your friend - Mette B. C: det er så ikke så sjovt hvid man kommer i fuld galop og hun tænker at hun lige skal guffe tidsler i sig smiley

Smeden var her i morges og siger det samme som jer. Han nævnte også at de spiser brændenælder. Og så går de rundt med mange små blærer-lignende på mulen, og det går bare over sig selv, men at man kunne smøre solcreme på, så der ikke skulle ske noget når der er vejr som nu smiley

Kommentér på:
Tidsler

Annonce