{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.537 visninger | Oprettet:

mistroværdig hestesælger. (LÆS) {{forumTopicSubject}}

Hej brugere smiley

Jeg fandt i går en pony som bortgives. ejeren ville have at man tilføjede ham på msn, og så skrev vi sammen der. Ejeren er fra Norge, både hest og ejer står i Norge.

Han er meget interesseret i at sælge hesten til mig, og siger at det ikke vil koste mere end 2500 for mig at få den fløjet til Esbjerg lufthavn. Desuden er han gået ned på at jeg kan nøjes med at betale 500 kr, indtil jeg har hesten i hånden, og derefter overfører resten til ham.. Jeg syntes det hele er lidt underligt, for tvivler på en transport af en hest fra Norge til Danmark overhovedet er så nem.

Hesten Mickey skulle være 6 år, god til børn, trafiksikker, god til engelsk ridning, dressur, distance, udholdenhed, western osv osv. Desuden skulle den have stamtavle, hestepas og alt det fis.

Højden er i følge ham 11,2 hh. Jeg ved ikke hvad hh står for. men jeg kan se at hesten ikke kun er 112 på billederne. Der er billeder hvor hesten bliver longeret, og en hvor hun skridter på hesten (måske konen) der ligner det at hesten er omkring de 140-150. Men det er svært at sige jo. ('Konen' kunne jo være dværg) smiley

jeg står lidt i et dilemma, for et eller andet sted, kunne det jo være at det var rigtigt at personen står og bortgiver denne hest. men det virker bare for godt til at være sandt.. Men det kan jo også blive noget dumt, farligt og dyrt jeg bevæger mig ud i...

hvad siger i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mistroværdig hestesælger. (LÆS)
Kommentér på:
mistroværdig hestesælger. (LÆS)

Annonce