{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.840 visninger | Oprettet:

Stop af mælkeproduktion??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Vil rigtig gerne vide hvilke erfaringer folk har med mælkeproduktionen hos deres hopper. 4 måneder efter mit føl var blevet fravænnet havde hun stadig mælk i yveret- eller en lidt gennemsigtig væske vel og mærke. Har læst lidt om det på nettet, men syns ikke jeg blev klogere på om det er normalt. Ved godt at det forekommer, men ved ikke om det er normalt. Er der overhovedet noget konkret man kan gøre ved det, eller skal man bare lade hoppen leve med det uden at foretage sig noget?

På forhånd tak for hjælpen..:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stop af mælkeproduktion???
  • #3   10. jul 2011 Men er det så ikke problematisk at sætte dem sammen med andre heste som ikke er så gamle? De vil vel i princippet forsøge at malke hende så snart de kan komme til det??

• #4   10. jul 2011 Nej har ikke snakket med min dyrlæge om det endnu. Jeg har lige opdaget det i dag og ville derfor vente til i morgen. Kan forstå at man kan give dem en sprøjte som kan stoppe den produktion, men ville gerne høre om der var andre alternativer eller om det fungerer helt fint??

• #6   10. jul 2011 Ja okay. Det er nemlig fordi jeg pt. har lidt pladsproblemer og derfor kunne jeg muligvis være nødt til at flytte min hoppe over til der hvor hendes føl går. Føllet går sammen med en anden hoppe på 2 år, men vil under ingen omstændigheder flytte hende derover hvis føllet begynder at die igen. Ved ikke om jeg kunne prøve at flytte hende og så holde øje med dem? Hvis hun begynder at patte, så vil det vel ske relativt hurtigt?

Kommentér på:
Stop af mælkeproduktion???

Annonce