{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtigste måde at komme i form på..
  • #1   10. jul 2011 svømmetræninghvis du har mulighedfor det smiley

• #2   10. jul 2011 Desværre ikke smiley

• #3   10. jul 2011 Har hørt at lange skridtture i bakket terræn skulle være helt super til det - ikke noget vi har kunnet gøre brug af da vores absolut ikke er den mest stabile på tur. Men jo længere jo bedre og i godt tempo der får pulsen op.

Da vi ikke har kunnet bruge ret meget andet end sandkassen til vores formål har det taget tid. Som formen er blevet bedre er der bygget mere og mere på og nu to år efter vi fik ham vender han endelig rigtigt, har fået fedkammene flyttet om til pæne muskler og har fået bedre energi til at arbejde, men det har været en hård kamp og ville ønske vi kunne have gjort brug af gode lange ture.

• #4   10. jul 2011 og så er en skridtmaskine også god hvis du har adgang til sådan en - det er nok eneste ting jeg savner fra der hvor vi først stod opstaldet. 30 min om dagen gør underværker.

• #5   10. jul 2011 Der er ingen genveje til en god kondition og en krop i form.

Konditionen kommer forholdvist hurtigt -lange skridtture i varieret terræn sammen med gradvis øgning af tiden der traves (og senere galoperes) er vejen frem.
    Men sener og led er noget længere tid om at blive klar til hårdere belastning.

Så det tager den tid det tager -at skynde sig øger blot risikoen for skader.

• #6   10. jul 2011 Ja lange skridtture, / intervaltræning..

Og ja, skridtmaskine er guld værd.. Figaro går ca. 30 min. hver morgen og det har i hvert fald gjort en del for ham smiley

• #7   10. jul 2011 Det er bare ikke til at være nede i skoven for bare fluer og myg. Sidst jeg var dernede var han seriøst ved at blive spist af dem...

• #8   10. jul 2011 Intervaltræning er vidst ikke så relevant hvis hesten lige nu slet ikke er i form -det er en forholdsvis hård træningsform, så det er mere til at finpudse en ok kondition, end til at få en hest i dårlig kondition til at komme i god kondition:o)

• #9   10. jul 2011 så er det på med fluehætte e.l., fluedækken og en hav af fluespray;o)

Ej, du har ret, det er belastende når der er mange insekter. Men vi træner nu i skoven alligevel, og tager så bare (så vidt muligt) hensyn til tidspunktet (der er ikke lige mange insekter på alle tider af døgnet) og udstyrer hestene passende, så det er til at holde ud

• #10   10. jul 2011 Vi har både fluehætte, fluespray og fluepandebånd på før vi begiver os ned i skoven smiley

• #11   10. jul 2011
    Man behøves ikke skoven for at ride tur jo smiley

Jeg har idag redet langs A9 ( en hoved vej ) og over og under en motorvejsbro. Det foretrækker jeg helt klart - så er der nemlig mindre fluer.

• #13   11. jul 2011 Krikken -det er bare ret begrænset hvad der kan laves af konditionsforbedrende træning på en pæn lige asfaltvej;o)

Axels puls kommer ikke op af at skridte i frisk tempo -så selvom en lang tur i skridt på flad asfalt kan give noget til en hest HELT ude af kondition, og bestemt er bedre end ingen tur når hesten er i kondition, så er det altså at foretrække at kunne komme ud i varieret terræn.
    For en hest i god kondition, er en lang skridttur ikke videre konditionsforbedrende, og da slet ikke hvis det bare er på flad asfalt -men bestemt sundt alligevel, og med til at bevare en allerede ok kondition.

• #14   11. jul 2011
    Hvis man har en hest der er i kondi så er det slf. begrænset ja.
    Med Maja der ikke har nogen kondi, så skader en rask skridt tur bestemt ikke!

Så hvis hesten er i dårlig kondi, så kan man jo starte der.

Kommentér på:
Hurtigste måde at komme i form på..

Annonce