922 visninger
|
Oprettet:
miniaturehingst søger sin ejer. {{forumTopicSubject}}
nogle der ved hvem ejeren er til en lille sort ponyhingst på ca 65 cm i stg. jeg gætter på han er mellem 8-10 år gammel. den blev fundet i Vedersø ved Husby for en måned siden og ingen har meldt den savnet. han virker til at være trænet muligvis i agillty. han er meget hingstet, men sød. han er sort med en del gråt i hovedet samt ned langs siderne- jeg vil meget gerne have fundet hans ejer så han kan komme hjem igen.
nov 2010
Følger: 6 Følgere: 6 Heste: 2 Svar: 72
Håber i finder hans hjem.. Ellers henter jeg ham også gerne
Syntes det er lidt vildt hvis ejer ikke har opdaget ham er væk endnu.. Eller i hvert fald ikke gør alt for a finde ham
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 70 Svar: 1.143
maj 2007
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 10 Emner: 169 Svar: 2.144
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 6 Emner: 6 Svar: 82
De er jo ikke lige frem nemme at komme af med sådan nogle små hingstebasser.Hvor søde de end er.
Grim tanke..ved det godt..
aug 2008
Følger: 67 Følgere: 67 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 590
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 2
aug 2008
Følger: 67 Følgere: 67 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 590
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 452
Naboen havde fundet den udenfor deres fold, og anede ikke hvor den kom fra.
Det viste sig at ponyen kom fra lokalområdet, men ejerne havde bare ikke opdaget den var væk... Ja, i know, en MÅNED! Man skulle ejerne ville komme og tjekke vand og hegn, men nej. Det var jo ikke så nemt når tøsen (deres datter) ikke lige hele tiden havde så meget lyst.
Men husk der er mange som er på sommergræs, og som vejret er nu drikker hestene ikke en dyt nærmest. Så tror da der er folk som venter lang tid med at tjekke deres heste.
Ikke om jeg begriber det! Kan slet ikke klare tanken om at der ikke er nogen til at kigge til vores MINDST 1 gang om dagen.
miniaturehingst søger sin ejer.