{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

operation af mus?? {{forumTopicSubject}}

jeg står i den ulykkelige situation, at min hest sasia på 1,5 år muligvis har mus i venstre haseled. vi ved det ikke med sikkerhed endnu. hun er i gang med en smertestillende, og væskereducerende kur, i 6 dage, hun har to dage igen, og det har ikke hjulpet en pind. Herefter kuren skal vi have ryngtenfotograferet hende på ansager dyreklinik. Håber ikke hun har mus, holder så meget af det lille dyr.
Har i en hest med mus? kender i til det? ved i hvad prisen for en operation er?
knus rikke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  operation af mus??
  • #1   17. jul 2006 Havde en pony der havde en mus, den kunne ikk komme væk, men den var kun på prøve så den kom hjem igen.
    Håber det går bedre for dig.
    Det er dyrt, mener det er omkring 15.000 kr.

• #2   17. jul 2006 mange tak, jeg håber også... ja det er en dyr affære.. kryds fingre for os. heldigt din kun var på prøve og du ikke havde knyttet dig til den.

• #3   17. jul 2006 Krydser fingre.. smiley

• #4   17. jul 2006 tak skal du have

• #5   17. jul 2006 Hej,

så dyrt er det altså heller ikke - jeg har for små 2 år siden fået fjernet mus i begge bagben på en hest og jeg kom af med godt 8.000 alt i alt - så det synes jeg nu ikke er så slemt.

Er det kun det ene ben må det jo blive billigere smiley

Held og lykke med dyret

Kh
    Charlotte

• #6   17. jul 2006 ikke at dette er noget at grine af.. men jeg grinede lidt af mig selv fordi jeg troede først du havde en mus du skulle operere xD dumme mig...
    håber du finder ud af det og at hun ikke har mus!
    Tiril R

• #7   17. jul 2006 hehe AS måske vi har lest lidt for meget muse-tråd? jeg har set 3 døde mus denne uge da jeg var ude og gå med hunden.. kunne ikke lade være med at tænke på Janni så:p

• #8   17. jul 2006 Kender en der har en hest, som er opereret for mus.

Det er efterhånden 2-3 år siden den blev opereret, og fejler intet. Og den havde næsten samme alder som din, da den blev opereret.

Han er nu, 3 år gammel og fungere som en helt almindelig unghest, som snart sættes i ridning smiley

• #9   17. jul 2006 Min hest er blevet opereret for mus som 4 års UDEN problemer!Kan se der er delte meninger også ang. pris.

Jeg gav lige godt 8.000 kr. inkl. alt!Og er der flere giver du kun ca. 1.500 kr. ekstra.Det er narkosen der koster...

Min stod deroppe i 12 dage(Ansager).De er alle rigtig søde og hjælpsomme deroppe.Musen blev fjernet som en slags kikkert operation.Hun har et ar på begge sider af hasen på max. 2 cm.Kan slet ikke finde det nu!

Efterfølgende kommer der et langt genoptræningsprogram.Men synes alligevel den tid gik stærkt...Min hest har aldrig været halt,skadet eller lignende siden,ingen mén overhovedet!

Så synes ikke du skal frygte denne operation,det er sådan et lille indgreb og den kommer i profesionelle hænder.Det er en vane sag for dem!

Held og lykke!Skriv da endelig hvad det bliver til...

• #10   17. jul 2006 Jeg kender mange heste som haft mus.
    Der hvor jeg købte min hest var der gået rygte om at den havde mus. Og det var virkelig træls for selvom jeg ikke havde købt hesten endnu så var jeg så glad for den, så det med mus skulle bare være en løgn. Det var det heldigvis også smiley
    Men min venindes mors hingst er blevet opereret for det og det kostede omkring 12.000. Men som Trine H skriver så kommer der et et langt genoptrænningsprogram, men har jo ikke selv prøvet det, men jeg tror da gerne på det går stærkt smiley
    - nanna madsen.

• #11   17. jul 2006 mange tak for jeres svar. det har hjulpet med meget, især nu hvor man går i uvished... man høre netop altid skræg historierene... tak for jeres positivitet smiley

Kommentér på:
operation af mus??

Annonce