{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regndækken
  • #2   5. aug 2011 Man kan da sagtens ride på en våd hest ?? Ellers lad den stå inde i 1 time med tæppe på inden du skal ride.. Næsten synd give dem dækkener på i dette dejlige varme sommervejr..

• #3   5. aug 2011 Det ville jeg ikke. hvis den er alt for våd, ville jeg smide et tæppe på som kunne tage det værste..

har selv redet en våd hest idag og han er da ikke død;)

• #4   5. aug 2011 Det gør jeg... Har lige givet min på her til aften fordi jeg ikke gider han er møgbeskidt i morgen når vi skal til stævne.

Men ellers går han også med dækken hvis det regner meget i en periode, så jeg har en tør hest når jeg skal ride.

Og jeg kan da ikke se hvorfor din islænder ikke også kan gå med et regndækken hvis det er træls vejr og du gerne vil ride.

• #5   5. aug 2011 Tak allesammen mener nu ikke sådan mest for min skyld men også fordi det må være lidt koldt for hesten men det er jo også kun som kristina siger kun når det regner ? smiley

• #6   5. aug 2011 Ville man så ikke kunne gøre det når det så kun regner ? smiley

• #8   5. aug 2011 Caroline: Det ødelægger dens pelsskifte og derfor kan du risikere den ikke sætter ordenlig vinterpels.

En islænder fryser ikke af det regner i 1 time. med lidt regn.

Kan forså hvis det stod ned i stænger uden mulighed for ly. Det andet vil jeg mene er piveri.

Det er en hest ikke en kludedukke man giver tøj på bare fordi det drypper lidt.

Heste føler heller ikke kulde på samme måde som os. Og især ikke en islænder jo mindre den har fået ødelagt sin pels

Kommentér på:
Regndækken

Annonce