{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.672 visninger | Oprettet:

Stald Kônig og stutsborg, eller andre steder? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der kender stald König eller stutsborg, som kan fortælle hvordan der er derude ? og hvordan deres oplevelse har været med det ?
Og er der ellers nogen som kender et godt sted med ridehus, skov og fold omkring nordsjælland og stor københavn ? så hører jeg gerne. det skal maks koste 3500

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stald Kônig og stutsborg, eller andre steder?
  • #1   8. aug 2011 Jeg kender stald König (charlotte)
    Hun er aldrig en jeg ville opstalde mig hos da kravet er du SKAL have undervisning af hende. Hendes undervisning består af at snakke i tlf, snakke med andre eller sine børn, samt kun fortælle dig rid skråt igennem, lav en volte og intet andet.

Selve Hareskoven er den bedste skov du kan komme i. Den er opdelt i såvel 4 skove hvis man kan sige det sådan og der er til lang mere end 5 timers ridning i skoven i højeste tempo.

Hos stald könig kommer de heller ikke så meget på fold, og foldene er rimelig små.

• #3   8. aug 2011 Tusind tak for jeres hjælp jeg vil kigge på det, og se om det er noget for mig

• #4   8. aug 2011 König ville jeg heller ikke anbefale.

Stutsborg har jeg kun oplevet da jeg var til et stævne derovre, men det så ud som om det var et ret lækkert sted.

Jeg ved ikke hvor meget det koster, men Ballerup Rideklub har rigtig gode faciliteter.
    Skal det være et stort sted?

• #5   8. aug 2011 Jamen det er lige meget om det er et stort sted eller lille, bare de har faciliteterne

• #7   10. aug 2011 Stutsborg er et rigtig godt sted. Jeg har stået derude i snart 8 år, tror jeg.
    Det er et hyggeligt sted med mange man kan snakke med smiley godt fællesskab. Har selv 3 heste stående derude smiley

• #8   10. aug 2011 Okay, for der er også en god stald i Hove med bane og ridehus, dog er skoven lidt væk og der hvor Coda står, i Søsum, er der også bane og et lille ridehus og lidt skov.

Kommentér på:
Stald Kônig og stutsborg, eller andre steder?

Annonce