{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lad os se jeres bokse
  • #1   10. aug 2011 Jeg elsker selv når boksene er muret op og kalkede:)
    http://www.hestegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=169837&ipc=521856
    Det 3. sidste billede der er boksen med:)
    Højde kommer an på hvor meget ens hest skal kunne kigge over osv.

• #2   10. aug 2011 jeg er lige nu igang med at bygge 3 bokse til vores, de bliver bygget i træ med metal skinder på alle kanter, derud over er der blevet støbt sokkel, så der ikke kommer fugt i træet, når vores bokse er færdige har det kostet 3500, har ikke billeder lang ind endnu men dem kommer der massere af når det er færdig, bokse måler 3 x 3,5 meter og er 140 høj, lågen er 125 bred og 120 høj

• #3   10. aug 2011 Min kæreste har lavet ny stald til mine heste. Stalden indeholder 4 hestebokse der måler 3 m i breden og 4 m i dybten. Siderne er lavet af fundablokke, som er fyldt med beton. Frontene er købt ved fleximetal (link fjernet) Der er også lavet lækkert sadelrum og vandspiltov. Du kan se billeder af min stald på min profil. Har en annonce vedr opstaldning. Du skal være velkommen til at skriv, hvis du har spørgsmål
    Prisen for stalden ved jeg ikke, da det er min søde kæreste der har finanseret

• #4   10. aug 2011 der er jo nogle regler omkring plads, boks størrelse mm som skal overholdes fra en bestemt dato. Tror det kan findes på nettet et sted.

• #5   10. aug 2011 http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=288193

Mellem de store bokse er der støbt beton, med plads til "gitter" ligesom der er på de små bokse.
    Vi har tre bokse med ca. 12-13 kvm i hver, en lille boks til shetter som nok er 6-7 kvm. Så har vi en større som nok er 5,5*3 m.
    Gitteret er noget aflagt min far hvist fik fra en byggeplads han gik på, så har vi købt noget krydsfiner som er nederst på gitteret ved gulvet i de bokse som er lavet af det.

Aner ikke hvad det har kostet, men det har ikke været det vilde da vi har lavet alt selv. Også svejsearbejde, støbninger, gulv og murer.

• #6   10. aug 2011 vores bokse er i siderne fundablokke med tremmer ovenfor, og hele fronten er af 2 trålåger som kan åbnes helt op sådan så vi kan køre ind og muge smiley

Kommentér på:
Lad os se jeres bokse

Annonce