{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.479 visninger | Oprettet:

Pakke væk i posten ;s. {{forumTopicSubject}}

Hejsa Hg'er

Jeg står desværre i en ret kedelig situation..

Jeg byttede for en uge siden med en herinde fra..

Et gråt Scapa sæt, mod et Scapa sæt i Rosa farven..
Jeg modtog min pakke med det grå sæt et par dage efter vi sendte. men hun har ikke modtaget sin endnu?. det er en uge siden nu..

Vi sendte som forsikret, min mor sendte det så for mig. og hun havde pakkenummeret til pakken i sin taske,da min mor arbejder for en handicappet, og passer ham, har hun glemt sin taske, og alle hendes papier lagde hjemme ved ham, hvilket jeg har infomeret modtager om, men ham min mor passer, har Desværre smidt bonen med Nummeret ud, da han ik troede det var noget, og den lagde et stykke væk fra hendes ting, hvordan den var havnet der, aner hun ikke..
nå, Men modtageren har snakket med min mor og sådan..

Jeg har efterlyst pakken i Posten, og afventer svar..

Men Modtageren er nu så urolig, at hun nu vil Lave diverse oplæg med at jeg er snyder, og andet..

Jeg har bevist Sat hende på min Filterliste, da hun skriver på mine annoncer at jeg er snyder, og i den forbindelse, så ville folk jo ik tro på mig?. alt dette sker, fordi pakken er blevet væk i posten, og endnu ikke er dukket op..

Jeg kunne ALDRIG nogensinde finde på at snyde folk, da jeg selv har prøvet at blive snydt..
dette ønsker jeg ikke andre folk skal opleve..

Jeg kan jo ik gøre for at pakken er blevet væk i posten, og jeg kan DESVÆRRE ikke Bekræfte at pakken er sendt, nu hvor bonnen er væk.

Modtageren beder mig sende hendes sæt retur?, men har jeg ik lyst til eftersom, mine ting er væk?.

Jeg har ingen id'e om modtageren bare siger hun ik har modtaget noget.?

Pleease hjælp

Hva gør man ;s.`?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pakke væk i posten ;s.
Kommentér på:
Pakke væk i posten ;s.

Annonce