26. feb 2009 Følger: 17 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 40
Pakke væk i posten ;s. {{forumTopicSubject}}
Hejsa Hg'er
Jeg står desværre i en ret kedelig situation..
Jeg byttede for en uge siden med en herinde fra..
Et gråt Scapa sæt, mod et Scapa sæt i Rosa farven..
Jeg modtog min pakke med det grå sæt et par dage efter vi sendte. men hun har ikke modtaget sin endnu?. det er en uge siden nu..
Vi sendte som forsikret, min mor sendte det så for mig. og hun havde pakkenummeret til pakken i sin taske,da min mor arbejder for en handicappet, og passer ham, har hun glemt sin taske, og alle hendes papier lagde hjemme ved ham, hvilket jeg har infomeret modtager om, men ham min mor passer, har Desværre smidt bonen med Nummeret ud, da han ik troede det var noget, og den lagde et stykke væk fra hendes ting, hvordan den var havnet der, aner hun ikke..
nå, Men modtageren har snakket med min mor og sådan..
Jeg har efterlyst pakken i Posten, og afventer svar..
Men Modtageren er nu så urolig, at hun nu vil Lave diverse oplæg med at jeg er snyder, og andet..
Jeg har bevist Sat hende på min Filterliste, da hun skriver på mine annoncer at jeg er snyder, og i den forbindelse, så ville folk jo ik tro på mig?. alt dette sker, fordi pakken er blevet væk i posten, og endnu ikke er dukket op..
Jeg kunne ALDRIG nogensinde finde på at snyde folk, da jeg selv har prøvet at blive snydt..
dette ønsker jeg ikke andre folk skal opleve..
Jeg kan jo ik gøre for at pakken er blevet væk i posten, og jeg kan DESVÆRRE ikke Bekræfte at pakken er sendt, nu hvor bonnen er væk.
Modtageren beder mig sende hendes sæt retur?, men har jeg ik lyst til eftersom, mine ting er væk?.
Jeg har ingen id'e om modtageren bare siger hun ik har modtaget noget.?
Pleease hjælp
Hva gør man ;s.`?
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 40
forstår ikke helt hvad du vil have mig til at gøre?
Det bare ikke fedt at stå i sådan her en situation, da jeg hverken ved ud eller ind om hvad jeg skal gøre (:
feb 2009
feb 2009
Kan se modtageren nu har Lagt et forum op omkring det.
feb 2009
og tak for rådet, håber det gir pote.
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 8 Emner: 30 Svar: 376
Håber det lykkes for dig
dec 2008
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 643
feb 2009
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 95 Heste: 3 Emner: 23 Svar: 1.337
Hvis ikke pakken bliver afhentet på posthuset , så kommer den tilbage til dig
mar 2009
Følger: 1725 Følgere: 532 Heste: 8 Emner: 201 Svar: 3.017
Men vil sige ligesom hyggefjollen, at når du har sat hende på din filterliste, så er det jo nærmest åbenlyst set fra hendes side af, at du har snydt hende, det ville jeg også tro, hvis det var mig, der var hende.. Men når i nu har handlet, eller i har jo sådan set bare byttet, så må i jo havde tlf nummer osv, på hinanden, så jeg synes måske du skal ringe og ta' en snak med hende om det..
Men hvis du HAR sendt pakken, så er den altså et eller andet sted rundt omkring i post Danmark, og nu kan jeg ikke lige huske hvor længe der skal gå, men lige megey hvilket posthus den er havnet på, så vil den komme retur til dig efter 14 dage (tror jeg) Men gi' nu eftersøging en chance, og evt. ring og tag en snak med hende ;-).
Håber i finder ud af det ;-).
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 28 Heste: 8 Emner: 15 Svar: 174
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.084
Pakke væk i posten ;s.