{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

pris på salgs heste {{forumTopicSubject}}

Hej

Nu har jeg set næsten alle de heste der står til salg ved igennem og der var næsten ingen der har pris ved

hvorfor ikke ???

jeg mener bare al istedet for at få alle de beskeder om hvad den koster så set pris på med det samme

Jeg leder efter en hest men jeg gider ikke sender så mange beskeder bare for at få afvide at den er for dyr til min pengepung


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pris på salgs heste
  • #1   21. jul 2006 Der står pris på den jeg har til salg.
    jeg sys nemlig os det er ireterrende at der bare står til salg, og at man så skal skrive hvad den koster.


  • #2   21. jul 2006 Jeg går som regel langt uden om annoncer, hvori prisen ikke er skrevet. Gider ikke skal spørge efter den. Hvis folk må sælge, må de også have en pris.

    Det samme gælder dem der sætter noget på og skriver: Giv et bud! Jamen hvilket prisleje skal man forvente at sælger ligger i. Det er jo svært ikke at komme med et fuldstændigt urealistisk bud, når der ikke er noget at gå ud fra.

    Så heller pris: xx eller bud. Så har man en ide om hvad vi er henne... eller lidt ala det jeg har skrevet... at prisen kan forhandles. (skal nemlig bare af med det nu)


Kommentér på:
pris på salgs heste

Annonce