11. sep 2007 Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Glæden ved ridning {{forumTopicSubject}}
Kender du den følelse når du hopper af hesten, den der strømmer igennem hele din krop og op til dit ansigt og får dig til at smile hele vejen hjem og være glad hele dagen?
Den kender jeg!
Jeg var til ringridning med Maja. Det lå 3km væk fra hvor hun står så vi skridtede der hen. Det regnede men ikke voldsomt så det skulle ikke stoppe os.
Deltog bare for sjov og for hyggens skyld, så derfor havde jeg ingen mål. Hvis bare Maja kunne holde sig i galop de 50meter som "banen" var, dette da damen har super dårlig kondi og især ang. galop - hun falder i trav efter kort tid.
MEN! Sådan skulle det ikke være idag åbenbart. Maja var vel oplagt da vi skridtede der hen og hun klarede det fremragende og vidste efter få rundter hvad hun skulle, så jeg skulle ikke andet end vende hende mod banen og lave nogle lyde med munden, så var damen afsted i fuld fart!
Fik 2 ringe - fik også 2 andre men der faldt hun desværre i trav inden banen sluttede så de talte ikke.
Så jeg var såååååå stolt af min lille hyps - en 30årig dame uden der klare 10 rundter i galop + 6km frem og tilbage i skridt, iøvrigt energisk skridt.
Billeder er her;
http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=328803
Andre der kender følelsen?
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 59 Svar: 835
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 58 Svar: 688
Glæden ved ridning