{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Vejledning vedr. køb af hestebokse {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, så søger jeg lidt vejledning ang. køb af heste bokse.
Kender DU et godt sted at handle heste bokse?
hvor mange penge bør man sætte af til flg: 4 fronte, 4 skillevæge?
Er der noget man absolut skal holde sig fra?
Hvilke er bedst til prisen?
HVAD har du givet for din stald?

Håber at du kan hjælpe, for er lidt vilredt hvad angår det her - det er jo ikke hver dag man køber nye bokse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vejledning vedr. køb af hestebokse
  • #1   15. aug 2011 da jeg undersøgte priser på bokse var den billigste jeg kunne finde var 4500 kr + moms for 1 front og 1 side så i dit tilfælde hvis du vil købe nye bokse skal du regne med 22500 kr inkl moms for 4 fronte og 4 sider og der oven i kommer leveringen.

    Jeg valgte at bygge selv og det har kostet 3500 kr for 3 bokse


  • #2   15. aug 2011 Kan varmet anbefale Flexi-metal.
    Fine bokse til pengene, endda i special mål, vi købte vores sidste år og har fire bokse til omkring 20.000,-


  • #3   15. aug 2011 Okay, tusind tak for jeres svar.
    Jeg har sat 25.000 kr. af til at købe bokse for, men når man ikke lige har prøvet sådan noget før, hvad skal man så lige gribe i, fordi de alle sammen syntes jo at deres er det billigeste.

    Vi har nu prøvet at bygge stald 2 gange nu, og hestene ødelægger det simpelthen, fordi materialerne bliver købt for små, altså ikke stærke nok, derfor skal der en ordentlig stald til nu, og hvem siger nej tak til at få sådan nogle fede bokse??


Kommentér på:
Vejledning vedr. køb af hestebokse

Annonce