{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ungulat fra Hippolyt
  • #1   18. aug 2011 Der ønskes hurtigere udvoksning og stærkere hove....

• #2   18. aug 2011 Min gamle partshest har utroligt dårlige hove, der er forsøgt nærmest alt, én af de få ting der har haft effekt er netop Ungulat hovkur, samt Cornucresin til at smøre i kronranden.

• #3   18. aug 2011 Du kan ikke påvirke hovens udvoksning til at gå hurtigere, men du kan styrke det nye hov som vokser ud med en kur. Der er rigtig mange produkter på markedet, men jeg har af erfaring lært at man ikke 'bare' kan fylde en kur på sin hest uden også at kigge på resten af foderplanen.
    Hvis hesten ikke er dækket nok ind med supplerende vitaminer der skal hjælpe biotinen til at styrke det nye hov der vokser frem, tjah så kan du se meget langt efter resultaterne af at give en kur.
    Er hesten derimod dækket ind med vitaminer, vil du kunne se et resultat af at give en kur. Men desværre er hoven bare rigtig lang tid om at vokse ud, så det enedelige resultat lader vente på sig.

Jeg har selv brugt Viking Biotin med god effekt og kan tydeligt se en ny og forbedret hov der begynder at vokse frem foroven.
    Derudover har jeg brugt Kevin Bacons cornucrescine samt Strong Step

• #5   20. aug 2011 jeg har gode erfaringer med det, min hoppe har igen problemer nu.

• #6   21. aug 2011 Tak for jeres svar, så er det da værd at prøve smiley

• #7   25. okt 2013 min har fået det i 1,5 måned nu og man kan allerede se et godt lag ny hov der vokser ud!
    Det er godt nok lidt dyrt, men det fungere !

Kommentér på:
Ungulat fra Hippolyt

Annonce