{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Welsh kåring
  • #1   1. sep 2011 http://www.welshponyer.dk/

• #2   1. sep 2011 Welsh kåringen har lige været 30/7 smiley næste kåring er (mener jeg)i starten af august 12. og tror vist de har valgt at placere den på fyn.

Der bliver mønstret på trekantsbane, man stiller op, og dommerne kigger, og bedømmer. Ponyen vises i både skridt og trav. Og som afslutning bliver hingsten vist løst i ridehuset, hvor de gerne ser en fri trav, og en god galop.
    Derefter votere dommerne, og der bliver lavet oprangering. Derefter er kåringsbeskrivelsen, kåret i 1 klasse, 2 kl A eller 2 klasse B... og hvis man er rigtig uheldig, bliver hingsten AFVIST. Men det er et fåtal, som er i farezonen for at blive afvist, men det sker.

• #3   1. sep 2011 okay, skal man ride den til kåring?

Har en rigtig fin welsh (D) som har en kanon stamtavle. og han er selv rigtig fin, og tror han ville være en kanon avls hingst. du kan se ham på min profil smiley

Og tak for svar smiley

• #4   1. sep 2011 nej, han vises for hånd hele vejen igennem. Men, hvis du vælger at aflægge brugsprøver osv på ham ( ved ikke helt hvordan og hvorledes) så skal det vist være under rytter....
    Men ved ikke lige hvor de afholder sådanne ting, men spørg endelig nogle mennesker fra bestyrelsen i welsh foreningen. De må vide det, og deler gerne ud af viden og erfaring.
    Hvis du vil vide en masse om welsh cob hingste, avl, hvad det kræves osv. Ville jeg tage kontakt til Bent thygesen (formand) han avler selv MEGET fine welsh cobs. Og har haft den mest vindende hingst til dato.

Rembrandt, som desværre døde i 08.

Kommentér på:
Welsh kåring

Annonce