{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Pony-Alder {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg har lige været ude og kigge på en springpony, og kom pludselig til at tænke på hvad grænsen er for at starte stævner på ponyer. Ved at det er 16 år, men er det så til man er 16, eller til og med 16?
Blev pludselig helt i tvivl. Men jeg er 13, så det er jo ikke fordi jeg ikke har god tid, det er bare meget rart at vide;)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pony-Alder
Kommentér på:
Pony-Alder

Annonce