{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Gør jeg det rigtigt? {{forumTopicSubject}}

Jeg er meget i tvivl om jeg gør alt rigtigt..
Det er min første gang med føl, og jeg er bare så usikker på om jeg gør alt rigtigt..
Jeg har kendt ham siden han var 2 måneder, er kommet der flere gange om ugen indtil her fornyelig, (Nu kommer jeg hver dag, morgen middag og aften).. Når jeg er der, rør jeg ham alle steder. Især der hvor mange heste er kildne..
Jeg løfter hove og strigler ham når han kommer ind om aftenen..
Jeg er lige begyndt at fodre ham med rigtig følfoder ca. en håndfuld 2x dagligt.. Det startede jeg med Fredag d. 9 Sep. (Grunden til at jeg siger "rigtig følfoder" er fordi sælger er hestehandler og kun har givet ham franskbrød og rugbrød og jeg har først nu fået lov til at købe rigtig foder til ham, hvis jeg selv betaler og fodre, så det gør jeg nu)
Jeg regner med at give ham et halvt kg. 2x dagligt fra på mandag af- altså d. 12 sep. og så ca. et par dage eller 4 frem. Og så vil jeg starte på ét kg 2x dagligt..
Fredag da jeg startede med at fodre ham, begyndte jeg at trække ham ind i boksen ved siden af moderen, og lade ham stå der natten over, til de blev lukket ud på folden igen. Og jeg er begyndt at trække med ham hvis han skal ind eller ud fra boksen.
Jeg er meget sammen med ham både inde i boksen og ude på folden.

Nu er mit spørgsmål - Gør jeg noget forkert eller er der noget jeg mangler?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør jeg det rigtigt?
Kommentér på:
Gør jeg det rigtigt?

Annonce