{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur hest?
  • #2   14. sep 2011 Ja det er rigtig prøv at se min vallak synes da han har det hele..

  • #3   14. sep 2011 Jeg giver Christina ret i, hvad man kigger efter.
    Når jeg kigger på din annonce, så synes jeg, at der mangler nogle bedre billeder. gerne nogle gode ridebilleder i trav og galop. Hovedbilleder kan man ikke bruge til så meget, når man sidder med en salgsannonce.
    Synes egentlig din tekst er fin. smiley


  • #4   14. sep 2011 Har været forbi din annonce før, og i teksten lyder det nemlig rigtigt godt, men billederne svarer ligesom ikke til det.. og så hjælper en video under rytter altid smiley Og så skal du måske skrive hvilke klasser han har fået placeringer i..

  • #5   14. sep 2011 Er helt eng med Christina, så smid nogle billeder ind hvor man kan se noget trav og galop gangarterne er MEGET vigtige på bileder der skal bruges til salgs annoncer, derud over ville jeg prøve at se om jeg ikke kunne tage nogle billeder hvor personligheden kommer frem. Det rammer mange.
    Så er der desværre også det at din hest jo er en blanding og hestemarkedet er så overfyldt med rigtig gode heste som det jo det svære er, det sænker desværre de fleste salg betydnings værdigt.
    Endelig er der at sige at vi jo befinder os i en finans krise der særligt i år har slået igennem ikke helt uvæsentligt :S
    men held og lykke


  • #6   14. sep 2011 Du skriver intet om hvilke klasser den går, også ville jeg ligge flere dressurbilleder ind..

  • #7   14. sep 2011 det er meget vigtigt, at man har nogle rigtig gode billeder, de viser hesten, og som er af god kvalitet :o)

  • #8   15. sep 2011 tak allesammen for jeres svar.. Jeg må have taget nogen nye billeder a ham.. men ja som det nævnes ovenover er det svært at fange ham fra de gode vinkler smiley Men vil nu prøve..

Kommentér på:
Dressur hest?

Annonce