{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.483 visninger | Oprettet:

Hestesalg {{forumTopicSubject}}

Hvor er jeg dog træt af useriøse henvenelser på min hest!
Sidst der var en og kigge på min hest var her i weekenden for anden gang at samme rytter, der var blevet sagt at hun ikke kunne komme på prøve, og faren bliver ved og ved! Tilsidst bliver han rigtig sur og sviner min mor til over telefonen, min mor gider så ikke hører på ham længere og ligger derfor på!
- lidt senre ringer en anden, det der fra der de har deres hest til at stå (altså ham der ejer stedet) han ringer til min mor og begynder på det samme! Hold kæft hvor synes jeg det er latterligt!!!
Har i prøvet det? eller noget lign.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestesalg
  • #1   22. sep 2011 Heldigvis har jeg ikke prøvet det samme som dig, men til gengæld er der iiiih så mange der vil købe hesten og de ringer og skriver den ene dag efter den anden, indtil den dag de skal hente hesten, så hører man ikke mere fra dem smiley

  • #2   22. sep 2011 han svinet din mor til fordi du ikke ville leje din hest ud? ja det viser bare at den sidste idiot er ikke blevet født endu desværre.
    p.s. nogen meget flotte heste i har smiley


  • #3   22. sep 2011 Ja, det synes jeg ski også! det kan man bare ikke tillade dig, det står i vores annoncer vi ikke udlåner, bytter eller noget andet Kun SALG! smiley
    - Tak for det!:-)


  • #4   22. sep 2011 Ja det er ikke en nem verden. Jeg er så ude for det modsatte, da jeg skal købe en hest og bliver fyldt med løgn gang på gang.

    Håber det lykkes jer at finde nogle søde ejer og jeg håber på et tidspunkt at ramme en ærlig ejer.


  • #5   22. sep 2011 Jeg er enig, problemet opstår lidt ved at man kan skrive på annoncerne, der kommer så mange uforpligtede kommentare, specielt fra piger der ikke er fyldt 12 som bare ikke forstår det man siger

  • #6   22. sep 2011 Det er da langt ude...
    Man må da acceptere hvis du ikke vil have den skal på prøve, og hvis man ikke kan acceptere det, og gerne vil være HELT sikker før man køber hesten, så må man jo finde sig en anden..
    Der er da så mange heste til salg, man kan da ikke tillade sig at blive sur på dig over at du ikke vil udlåne den på prøve...

    Irritere mig også med folk der skriver i en salgsannonce, om man udlåner, når der oppe i teksten står at man ikke Låner ud eller bytter... Så interesseret er man da ikke hvis man ikke engang kan læse teksten..


  • #8   22. sep 2011 Ja, det er rigtig træls! smiley

  • #9   26. sep 2011 Ej, hvor latterligt! Har engang været ude hos en af mine veninder, hvor på samme dag kom nogen interesserede købere af hendes brors gamle spring pony. Han var MEGET fin omkring at det var den perfekte heste ejer han solge den til, og sagde derfor nej til køberne, da de udelukkende kun ville bruge den til avl. De flippe fuldkommen ud og svinede dem til og ringede til politiet og sagde at de var blevet snydt. Den slags er bare ikke i orden, om det så gælder hunde, katte eller heste.. smiley

Kommentér på:
Hestesalg

Annonce