{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Julekalender til føl {{forumTopicSubject}}

Jeg er jo helt vildt glad, for det er snart jul xD .. om et par måneder x'D

Men ihvertfald. Hvad kan jeg bruge af ting til en julekalender til mit føl? .. Det skal være sådan at der er en lille ting til ham hver dag hele december.. Men ikke kun godbidder.. Hvad kan jeg ellers proppe i? .. Det må godt være noget udstyr som ikke koster særlig meget osv..

Det er alligevel 24 dage vi snakker om, og en godbid hver dag er bare lidt kedeligt syntes jeg..

Hvad gir i jeres heste, og gir i dem overhoved noget? smiley .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julekalender til føl
  • #1   22. sep 2011 Okai.. Det kan godt være at jeg bare skal hoppe over til adventsgaver smiley ..

• #2   22. sep 2011 Mine får godt nok ingen gaver. Det er da en mærkelig ide, at give gaver til sin hest...........

• #3   22. sep 2011 Ann C

Nej, det er da en hyggelig ting at give sin hest gaver.
    Rigtig julehygge.

• #4   22. sep 2011 Hmm.. okay. Ville da hellere give gaver til mig selv så. For en hest har jo ingen fornemmelse for det alligevel

• #5   22. sep 2011 jeg bruger hel og ikke julekalender, da dyret alligevel får godbider hver dag..

men tilgengæld bruger jeg julegave, hvilket består i, 1 pose æbler, 1 pose gullerøder, og en slobber.. og en god omgang hygge i stalden..

• #6   22. sep 2011 Ann C - Det er jo forskelligt fra person til person hvad man vil gøre med sin hest.. Jeg syntes bare at det kunne være hyggeligt smiley .. Og det kan godt være at du og andre syntes at det er underligt, men jeg syntes at det er rart at kunne forkæle sin hest lidt ekstra, enten med nyt udstyr eller med en ekstra godbid smiley

• #7   22. sep 2011 Det er jo som man tager det.. JEG vil forkæle min dreng ekstra meget i julen og til hans fødselsdag ! .. Og sådan er det bare smiley .. Jeg bad ikke om en mening, men om idéer smiley

• #8   22. sep 2011 Vores får sikkert en pakkekalender i år, men ejeren er så også 8 år smiley Syntes også det er lidt spøjst men hvis man gør det for sin egen skyld og hygger sig med det så skal man selvfølgelig bare gøre det smiley Jeg regner med ponyens pakkekalender bliver nogle små godbidder og i weekenden er der måske lidt mere med alt efter hvad barnet lige går og drømmer om på det tidspunkt. Jeg har i øvrigt væres så væmmelig at nægte at brodere en pakkekalender til Nikita. Der må være grænser smiley

• #9   22. sep 2011 Jeg laver heller ikke sådan noget mere, det gjorde jeg tidligere, men de seneste år har jeg haft et liv, hvilket vil sige at jeg ikke kan bruge timevis på at pakke ting ind til min hest som jeg så selv kan pakke ud igen.

Men hvis man nu insisterer på at lave en kalender til sig selv med hesten som undskyldning, så kunne man jo finde en fin "gå-i-byen" grime eller en serie strigler, der passer sammen i farven eller sådan. Så kan man ihvertfald hurtigt få en masse gaver ud af det til ikke alt for mange penge.

• #10   22. sep 2011 Det lød som en fin hentydning til at jeg ikke har noget liv? .. Og jo det har jeg..:) IGEN, jeg bad ikke om meninger :*

Kommentér på:
Julekalender til føl

Annonce