{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.046 visninger | Oprettet:

Hest med nakkeskade {{forumTopicSubject}}

Hey alle.
Er der nogle der ved hvordan udsigterne er for en hest med en skade i nakken? (Jeg er klar over at de selvfølgelig kommer an på hvilken skade der er tale om, men ville alligevel lige forhøre mig...)
Jeg står med en hest som skal til dyrlægen på mandag og have taget billeder af nakke og hals, efter et længere sygdomsforløb, og jeg frygter lidt det værste.

Vi er rimelig sikre på at det er i nakken hendes skade er, da hun ofte føler ubehag hvis man nærmere sig området ved nakke og øre. Derudover går hun ikke optimalt med bagbenene (hun ligner en der har skidt i buskerne når hun går), og hun er nærmest lammet i alle sine muskler i kroppen - hvilket kan være tegn på at der er noget galt med hendes centralnervesystem.

Håber der er nogle der har erfaringer, er meget nysgerrig!

Hilsen Louise

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest med nakkeskade
  • #2   22. sep 2011 Min svigermor har en hest med nakkeskade, der gør at hun (selvfølgelig) ikke kan ride hård dressur og gå til biddet, eller springe, hun kan dog rides på skovture og lever det fede liv på fold som pensioneret smiley

Men igen, det kommer jo helt an på skadens art og størrelse..

Held og lykke med det, krydser fingre for jer..

• #3   22. sep 2011 Hun har været i behandling flere gange af en fysioterapeut og kiropraktor, dog uden bedring, så ved ikke om det er noget dybere, nu har jeg hvert fald valgt at få min dyrlæge til at kigge på hende...

Det ville virkelig være et tab både for mig og hende hvis hun ikke kunne blive optimal ridehest igen, øv! Håber på det bedste.

Og tak for jeres svar...

Kommentér på:
Hest med nakkeskade

Annonce