{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Ryttermærker/rytterlicens?? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg prøvet på at læse mig lidt frem til det på DRF hjemmeside og snakket med nogle veninder om det..

Og jo mere jeg læser og bliver fortalt, jo mere forvirret er jeg blevet smiley

Så nu spørger jeg lige alle jer konkurrenceryttere :D!

Hvad skal man bruge for at starte stævner? Kan man ride klubstævner uden nogle af delene? Hvad koster ryttermærker? hvor længe tager det osv? smiley

Generelt en bunke information, tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ryttermærker/rytterlicens??
  • #1   22. sep 2011 Kan man så "kun" tage 3 og 4, eller skal man hele bunken igennem :)? nu har jeg redet i 11 år, og først fået en hest der ville være sjov at starte på nu her..

Hun har fået 3 vacciner fra tidligere ejer, så det må vel være på plads, plus hun er registreret konkurrencehest smiley

• #2   22. sep 2011 Ja du skal kun havde 3, 4 og klar, parat, start smiley til distrktstævner.
    Og til klubstævner skal du ikke havde noget, med mindre du bor i Nordjylland, så skal du havde D-licens smiley

• #3   22. sep 2011 D-Licens? hvad pokker er det nu :D!?

• #4   22. sep 2011 D-licens er noget der skal tages i Nordjylland, altså distrkt 14, for at starte klunstævner smiley Men det er det endeste distrkt i hele Danmark hvor det skal bruges, så hvis du fx. bor i Midtjylland, skal du kun bruge gyldigt vacc. kort og du skal være medlem af en klub der er medlem af DRF smiley

• #5   22. sep 2011 og så kan man godt starte stævner i nordjylland? bor i østjylland smiley

• #6   22. sep 2011 Hvis du engang vil rie "klubstævner" i D14 - så SKAL du have D licens - ligemeget om du bor på Sjælland.. Men glem alt om den - det kun i D14(hvor jeg rider forresten haha smiley )

Jeg gav følgende:
    Ryttermærke 3 - 300kr-.
    Ryttermærke 4 - 300 kr-. + stævne/kørsel/trailer pga. man skulle starte et stævne, for at kunne bestå.
    Klar, parat, start - 275 kr-.

Så skal du aktivere C licensen og det koster imellem 500-650 alt efter hvor gammel du er. Den skal så betales hvert år. Det første år er dyrest.. smiley

Håber du forstår smiley

• #7   22. sep 2011 Det tror jeg smiley

Må hellere igang, så vi kan udkonkurrere jer alle smiley

Er der nogen der ved ngoet om hvordan og hvorledes med jagter, distance og military??

Kommentér på:
Ryttermærker/rytterlicens??

Annonce